Front page › Forums › Köp & Sälj › S: Iphone 3GS 32GB Svart (3.12-05.11.07) Låst till TRE
-
AuthorPosts
-
3 månader gammal i perfekt skick. Haft invisibleshield på från dag 1, som fortfarande sitter på plats.
Inköpt på TRE i Borlänge för 3 månader sedan.
FW 3.1.2 (7D11) ModemFW 05.11.07 så den går fortfarande att JB och Låsa upp.Pris: 4000kr hämtas helst på plats i Borlänge. Kan skickas mot förskottsbetalning. Köparen betalar frakt.
Kontakt via PM.
Edit: Prissänkning
Kan levereras Jailbreakad och Upplåst med TETHERED Jailbreak.
Precis. 14 månader kvar ungefär, så den kan ej låsas upp i butik.
operatörs låset är väl bara 12 månader oavsett abbonemangstiden !?!?
Priset dumpas till 4000kr.
Operatörslåset har jag ingen aning om, 12 mån stämmer nog!
Hejsan.
Jag kan tänka mig att byta din iPhone mot min SonyEricsson Xperia X1 med moddade HTC-menyer och Android.🙂
Hejsan.
Jag kan tänka mig att byta din iPhone mot min SonyEricsson Xperia X1 med moddade HTC-menyer och Android.🙂
Hejsan.
Hejsan.
Hejsan.
Hejsan.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.