Front page › Forums › Köp & Sälj › S: Iphone 3Gs 32GB VIT fint skick
-
AuthorPosts
-
Kolla PM
Posta en bild kanske? 😉
@barateau 58141 wrote:
Bild o bild, kan jag välla göra, den är typ repfri och fint skick, har skärmskydd och haft “hårt” skydd på baksidan också.
OBS skärmskyddet är repigt, och inte skärmen!, värdelös bild men inte mycke att se.
EDIT:
Har bara Tele2 själv men tror att den funkar “out of the box” med Tre/Telenor/Telia.
Måste ordna fram ett kort så jag kan testa med någon annan operatör.Och Pm läser du inte?
Vet du vilken operatör den är låst till?
Jag är kanske intresserad då sambon vill ha en iPhone.
Var bor du om den ska hämtas ?@mrcabelguy 58159 wrote:
Var bor du om den ska hämtas ?Har bara Tele2 själv men tror att den funkar “out of the box” med Tre/Telenor/Telia.
Måste ordna fram ett kort så jag kan testa med någon annan operatör.—
Telefonplan.
@mrcabelguy 58184 wrote:
Hur ska du kunna kolla det?
Enligt ditt första inlägg i denna tråd så fastnar den vid apple loggan.Jag installerar väll 3.1.3 och behåller den gamle bootromen, eller så kan jag bara testa på min andra iphone som inte är fast vid loggan, alternativ 2 låter lättast.
@barateau 58186 wrote:
Jag installerar väll 3.1.3 och behåller den gamle bootromen, eller så kan jag bara testa på min andra iphone som inte är fast vid loggan, alternativ 2 låter lättast.
Okey du behöver inte testa det för mig.
Skicka Pm istället så vi kan gå vidare för att ev slutföra affären.@mrcabelguy 58159 wrote:
Var bor du om den ska hämtas ?Jag tycker du köper lurar härifrån minst en gång i veckan, och alltid till din sambo eller så. Hon/han måste ha jävligt många iphones nu;) Samlare?
@miche 58208 wrote:
Jag tycker du köper lurar härifrån minst en gång i veckan, och alltid till din sambo eller så. Hon/han måste ha jävligt många iphones nu;) Samlare?
Visst,jag har en hel hög.
Nej skämt åsido så hjälper jag kompisar med.
Alla som jag har frågat om säljes annonser så har det bara blivit affär med 1 och det är muffins.Testade med TRE precis och aktiverade utan problem via itunes utan haxx och craxx på min andra telefon.
Skall testa dra in 3.1.3 sn0wbreeeze way på 32gb nu för att behålla gamla bootromen och testa med tre simkortet på den med.
@miche 58208 wrote:
Jag tycker du köper lurar härifrån minst en gång i veckan, och alltid till din sambo eller så. Hon/han måste ha jävligt många iphones nu;) Samlare?
Varför ska du bry dig?
Jag menar om du nu säljer din iPhone till en 22-åring eller 45-åring spelar la ingen roll det är ju pengar du vil ha eller?Håll er till tråden.Kommentera inte om ni inte är intresserade.Hur många iPhones jag köper hör inte hit.Om någon vill sälja och jag köper den är det upp till oss.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.