Så jävla dåligt.

Front page Forums Övriga ämnen Så jävla dåligt.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 220

Det går bara att maila iTunes support via ett formulär på deras hemsida. Gjorde det, på svenska. Fick tillbaka ett mail där det stod på engelska att dom bara ger support på engelska, tyska, franska plus något annat språk. Engelska går bra men jag tycker att det är så fruktansvärt dåligt att inte ge support på kundens hemspråk. Då menar jag på det språk som talas i dom länder där Apple är verksamma. (Jag hade kunnat förstå att det inte var så om jag själv hade importerad en vara från exempelvis USA.)

Då jag köpte min första TomTom 2005 fanns det bara engelsk support men allteftersom dom etablerade sig i olika länder utökades även deras support. Nu kan TomTom’s kunder både skriva och tala med deras support på svenska. Jag trodde att det var en självklarhet för ett så stort företag som Apple att erbjuda samma sak.

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Nej vill du ha kundsupport så får du ringa deras 1-800-nummer i USA och prata utrikiska.
    Ska du ha kundsupport på svenska får du ringa till tja, Microsoft eller McDonalds.

Känner du att det är något du kan dela med dig utav till oss så kan vi lösa problemet.

Jag har dock en fråga: Var fan hittade du Apples email? Finns ju inte på deras hemsida ens.

6295gl
    Member
    Post count: 220

Hittade inte någon e-mail adress. Besökte Apple – Support – iTunes där jag först fick beskriva min fråga och sedan fick jag upp alternativet att skicka ett mail via formulär.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.