Säkerhetskopia-sms

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Säkerhetskopia-sms

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 112

Hej! jag gjorde en säkerhetskopia på min iPhone 2g 2.2 och uppdaterade till 2.2.1 därefter synkade jag om den och tryckte i gamla säkerhetskopian MEN mina sms är helt borta? sparas inte sms när man säkerhetskopierar?

QeuDee
    Member
    Post count: 463

@mevvan 32246 wrote:

Hej! jag gjorde en säkerhetskopia på min iPhone 2g 2.2 och uppdaterade till 2.2.1 därefter synkade jag om den och tryckte i gamla säkerhetskopian MEN mina sms är helt borta? sparas inte sms när man säkerhetskopierar?

använder du windows xp så hittar du dina sms

Documents and Settings[your username]Application DataApple ComputerMobileSyncBackup[id]

filen heter

3d0d7e5fb2ce288813306e4d4636395e047a3d28.mdbackup

Mevvan
    Member

@qeudee 32273 wrote:

använder du windows xp så hittar du dina sms

Documents and Settings[your username]Application DataApple ComputerMobileSyncBackup[id]

filen heter

3d0d7e5fb2ce288813306e4d4636395e047a3d28.mdbackup

tack så mycket 🙂 hittade filen men frågan är vad kan jag göra av den öppnade den i anteckningar inte mycket jag fattar där ?

QeuDee
    Member
    Post count: 463

släng filen här
    och ladda ner som PDF !!

Mevvan
    Member

@qeudee 32309 wrote:

släng filen här
    och ladda ner som PDF !!

niiice:D tack så mycket för hjälpen !:) Kanske lite dum fråga man när jag laddar upp filen på siten hur stor risk är det att han som har siten sparar smsen? Vet att man tänker men vad ska han med dem till :S men jag undrar bara:o

steffe
    Member
    Post count: 2452

@mevvan 32310 wrote:

niiice:D tack så mycket för hjälpen !:) Kanske lite dum fråga man när jag laddar upp filen på siten hur stor risk är det att han som har siten sparar smsen? Vet att man tänker men vad ska han med dem till :S men jag undrar bara:o

Det kan man naturligtvis inte veta,men om det bara är vanligt messande det handlar om så spelar det kanske inte så stor roll.
    Tror inte han har så stor nytta av att spara vanliga mess,men har man väldigt känsliga uppgifter i mappen ska man bog vara försiktig.

Mevvan
    Member

@steffe 32312 wrote:

Det kan man naturligtvis inte veta,men om det bara är vanligt messande det handlar om så spelar det kanske inte så stor roll.
    Tror inte han har så stor nytta av att spara vanliga mess,men har man väldigt känsliga uppgifter i mappen ska man bog vara försiktig.

Nja vettefan mess mellan mig och mitt ex där det står massor av känsligt:confused:får se om jag inte löser det på annat sätt annars tror jag att jag kör på det iaf! för som sagt vad ska han/hon ha mina tjaffs sms till :laugh:

steffe
    Member
    Post count: 2452

Eftersom killen med hemsidan sannolikt inte känner er så har det kanske ingen betydelse,vad jag menade med känsliga uppgifter var lösenord,inloggningsuppgifter och t.ex kontonummer.
    Iofs kanske man ska tänka sig för även med andra uppgifter.
    Om du inte vill att nån annan ska kunna läsa dina mess,så är fortfarande det bästa att radera alltihop.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.