Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Säkerhetskopiering som är SEG!
-
AuthorPosts
-
Joh, såhära ligger det till:
Jag ska ladda ner den nyaste uppdateringen 2.2(tror jag), och ett flertal gånger avbryter den nedladdningen och säger att det är problem med min internet uppkoppling. Jajaaa, efter ungefär 3 timmar så fick jag iaf ner uppdateringen!Men nu kommer vi till mitt problem!
Säkerhetskopieringen. (tänk er en sån där djup mörk röst som ekar riktigt ordentligt, som säger det ordet)Skall det verkligen ta sån tid? Först stod det still i 5-10 min. Och nu har den rört sig 1cm drygt på 1 timme!!
Vad händer om jag avbryter det nu och kör igång imorn igen? Börjar det bara om?
Inget händer med iPhonen heller föresten (det kanske det inte skall göra dock?)Sådärjah!
Mycket slang och nya ord(för er kanske), men svar uppskattas! 😉
Harre fint!
Om du drar ut usb-sladden när mobilen inte laddar så borde det inte vara något problem. Jag skulle nog sparat en gammal säkerhetskopia, raderat den allra senaste och sen försökt igen. Jag har haft buggar i min säkerhetskopiering med. När jag skulle lägga in den, *Mörk röst*: HAHAHAHAH
Om du drar ut usb-sladden när mobilen inte laddar så borde det inte vara något problem. Jag skulle nog sparat en gammal säkerhetskopia, raderat den allra senaste och sen försökt igen. Jag har haft buggar i min säkerhetskopiering med. När jag skulle lägga in den, *Mörk röst*: HAHAHAHAH
Hmmm, jag kör igång imorn igen..avbröt det nu.. Det kommer säkert vara lika segt!
Föressten, nån mer som har fel med iTunes? Samma som jag har menar jag juh..
Jag måste nämligen stänga iTunes via Aktivitetshanteraren varje gång… konstigt.. Annars fryser det bara…Hmmm, jag kör igång imorn igen..avbröt det nu.. Det kommer säkert vara lika segt!
Jag måste nämligen stänga iTunes via Aktivitetshanteraren varje gång… konstigt.. Annars fryser det bara…Hmmm, jag kör igång imorn igen..avbröt det nu.. Det kommer säkert vara lika segt!
Jag måste nämligen stänga iTunes via Aktivitetshanteraren varje gång… konstigt.. Annars fryser det bara…Jag har själv inte haft några problem med iTunes, men det är inte riktigt anpassat för windows 🙂 Men jag hoppas att du får det att funka 😉
Jag har själv inte haft några problem med iTunes, men det är inte riktigt anpassat för windows 🙂 Men jag hoppas att du får det att funka 😉
Jag har själv inte haft några problem med iTunes, men det är inte riktigt anpassat för windows 🙂 Men jag hoppas att du får det att funka 😉
@mekke 17675 wrote:
Såja! Fick igång det igår, det gick lite snabbare av någon anledning!
Men iTunes är fortfarande allmänt korkat… Seg som bara gammal fil och full med buggar, precis som i en danssal! Hahahaha, eller inte…@mekke 17675 wrote:
Men iTunes är fortfarande allmänt korkat… Seg som bara gammal fil och full med buggar, precis som i en danssal! Hahahaha, eller inte…@mekke 17675 wrote:
Men iTunes är fortfarande allmänt korkat… Seg som bara gammal fil och full med buggar, precis som i en danssal! Hahahaha, eller inte… -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.