Sälja min iPhone hur återställa?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Sälja min iPhone hur återställa?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 16

Jag har en iphone som är jailbreakad som jag vill återställa, det gör inget om den är jaibreakad när jag säljer den.

Är det via Allmänt och sedan Återställ som jag ska välja då?
    Återställ alla inställningar/ Radera allt innehåll och inst/ Återställ nätverksinställnin/ Återställ tangentbordsordbok/ Återställ hemskärmens layout och Återställ platsvarningar.

Kan jag välja allla dessa utan att förstöra något i telefonen?

Om jag återställer via iTunes kommer den automatiskt att uppgradera till 3.1.3 då:(:confused: Vill ha kvar mitt 3.1.2 nämligen.

Robroy77
    Member
    Post count: 16

Ingen som vet något som vill hjälpa mig:confused:

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Det är stor chans att din iPhone fastnar i bootlogan och vägrar starta om du raderar alla inställningarna eller återställer genom din iPhone, då kommer du bli tvungen att återställa din iPhone genom iTunes. Har du SHSH sparad för 3.1.2 så kan du återställa till 3.1.2 genom att göra som det står i denna tråd.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Radera alla inställningar är absolut det sista du ska göra, kan du inte återställa med guiden Ponyboy länkar till så råder jag sig att radera informationen manuellt – tidsödande men säkert

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.