Säljer en låst iphone 2g?

Front page Forums Köp & Sälj Säljer en låst iphone 2g?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 13

Jag har en Iphone som jag råkade formatera så nu finns det inget på den, så jag lackar och säljer den. lite små repor på baksidan och en lite buckla på vänster hörn upptill.

skriv ett pm om du är sugen.

1200 kr.

markiiie
    Member
    Post count: 38

Se till att iPhonen är kopplad till datorn, håll inne på/avstängningsknappen tills äpplet visas, håll sen in home-knappen tillsammans med på/av-knappen i 10 sek, släpp på/av-knappen och fortsätt hålla in home-knappen i drygt 10-20 sek.
    ALLTSÅ
    På/av ~5 sek
    På/av + Home ~10 sek
    Home ~10-20 sek

Voila, du sitter nu med en iPhone i DFU-läge som är redo att återställas tillsammans med iTunes.

Nu kan du antingen sälja den dyrare eller behålla den.

Tack för mig!

markiiie
    Member

Se till att iPhonen är kopplad till datorn, håll inne på/avstängningsknappen tills äpplet visas, håll sen in home-knappen tillsammans med på/av-knappen i 10 sek, släpp på/av-knappen och fortsätt hålla in home-knappen i drygt 10-20 sek.
    ALLTSÅ
    På/av ~5 sek
    På/av + Home ~10 sek
    Home ~10-20 sek

Voila, du sitter nu med en iPhone i DFU-läge som är redo att återställas tillsammans med iTunes.

Tack för mig!

markiiie
    Member

ALLTSÅ
    På/av ~5 sek
    På/av + Home ~10 sek
    Home ~10-20 sek

Tack för mig!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.