Front page › Forums › Köp & Sälj › Säljer min NYA iPhone 3G 16GB Svart med Utropspris 1900 kr
-
AuthorPosts
-
iPhone 3G 16GB Svart i Absolut Nyskick!
Fick en väldigt generös present i mars. En svart Phone 3G med 16GB. Men nu är det så att varken iPhone eller färgen svart är min smak. På tok för stor och tung, dessutom är jag inte nöjd med kameran. Den har därför mest legat oanvänd! jag redan har en mobil som jag är väldigt nöjd med, en röd Sony Ericsson W995.
Så om någon är intresserad så säljer jag den. Här är länken:
iPhone 3G 16GB Svart i Absolut Nyskick! på Tradera. Apple iPhone |
Objektsbeskrivning
iPhone 3G 16GB Svart 3 månader gammal och nästan oanvänd. Telefonen är i absolut NYSKICK. Det finns INTE en repa eller märke på den. Från dag 1 så har det suttit ett displayskydd på den. Säljes i orginalförpackning med alla tillbehör som vid nyköp, dock utan kvitto. Köpt på Telia 2009-03-19 och låst till Telia. Levereras med senaste OS 3.0https://www.tewss.telia.se/files/produktblad-iphone3g-080703.pdf
Skickas utan kostnad som REK till köparen. Jag bjuder på frakten. Skickas inom 24h efter att betalningen är mottagen på mitt konto.
Orsak till försäljning:
Telefonen var en present. iPhone och färgen svart är inte riktigt min smak. Den har därför mest legat oanvänd!Alla tillbehör i orginalförpackning:
# Stereoheadset med mikrofon (oanvänd)
# Dockkontakt-till-USB-kabel
# USB-nätadapter
# Dokumentation på Svenska
# Rengöringsduk (oanvänd)
# SIM-kortsverktygUtvald Teknisk information:
# 16 GB flashhårddisk
# Wi-Fi (802.11b/g)
# GSM/EDGE
# UMTS/HSDP
# Bluetooth 2.0 + EDR
# Stereohörlurar med inbyggd mikrofon
# 3,5-tums Multi-Touch-skärm i widescreenformat
# Assisted GPS
# Kamera
# MMSMer Teknisk info:
iPhone 3G – Teknisk information@macintosh128k 36183 wrote:
Blablabla.. lite text
Skickas inom 24h efter att betalningen är mottagen på mitt konto.
Lite mera textYeah, right
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.