Front page › Forums › Köp & Sälj › Säljer nu min iPhone 3G 16GB Svart
-
AuthorPosts
-
Anledningen till att jag säljer mobilen är att jag ångrat mig och vill ha en vit iPhone istället. Jag tycker att vit är snyggare. 🙂
Har nu lagt upp en annons på Tradera:
NY iPhone 3G 16GB Svart ! 12 månaders Garanti ! på Tradera. Apple iPhone
Du bör väll kunna lämna tillbaka och byta själva telefonen om du inte använt den?
Är den i obruten förpackning så ska det fungera.
Edward:
Du skriver i din annons att du bjuder på ett SENA Ultra Slim Pouch som du köpt på Apple Store. Denna Pouch finns inte på Apple Store. Det står “produkten inte tillgänglig för tillfället”. Vill själv ha ett sådant. Beställde direkt från deras hemsida igår eftersom det inte finns på Apple Store. Förklara gärna hur du köpte det därifrån!
@halle 10033 wrote:
Edward:
Du skriver i din annons att du bjuder på ett SENA Ultra Slim Pouch som du köpt på Apple Store. Denna Pouch finns inte på Apple Store. Det står “produkten inte tillgänglig för tillfället”. Vill själv ha ett sådant. Beställde direkt från deras hemsida igår eftersom det inte finns på Apple Store. Förklara gärna hur du köpte det därifrån!
Edward kanske har köpt då det fanns? Förstår ej logiken varför du undrar över en sån sak!
/Olle
@sarkostik 10084 wrote:
Edward kanske har köpt då det fanns? Förstår ej logiken varför du undrar över en sån sak!
/Olle
Haha, så sant!
@sarkostik 10084 wrote:
/Olle
Den Ultra Slimma Pouchen har inte funnits sedan de först släppte fodral till iphone 3G i apple store. Har kollat varje dag.
I och med att du skrev ett sådant svar på min fråga blir det för mig logiskt att du inte vet vad “logik” betyder.:D
@halle 10033 wrote:
Edward:
@antonfjanton 10116 wrote:
Som jag skrev tidigare i denna tråd har jag redan beställt ett sådant från den sidan du just länkade till.
Min frågeställning från början var hur trådskaparen kunnat köpa Ultra Slim Pouch från Apple Store när den INTE och har ALDRIG funnits att köpa där, eftersom det står “Produkten är inte tillgänglig för tillfället” och har så gjort ÄNDA sedan introduktionen av väskor till iphone 3G.
Så jag frågar trådskaparen igen hur han kunde köpa den från Apple Store? Man vill ju helst slippa en leveranstid på 23 år.
@halle 10118 wrote:
Som jag skrev tidigare i denna tråd har jag redan beställt ett sådant från den sidan du just länkade till.
Min frågeställning från början var hur trådskaparen kunnat köpa Ultra Slim Pouch från Apple Store när den INTE och har ALDRIG funnits att köpa där, eftersom det står “Produkten är inte tillgänglig för tillfället” och har så gjort ÄNDA sedan introduktionen av väskor till iphone 3G.
Så jag frågar trådskaparen igen hur han kunde köpa den från Apple Store? Man vill ju helst slippa en leveranstid på 23 år.
Han kanske köpte från amerikanska Apple Store? eller från inLife inne i Stockholm. De anses väl vara Stockholms Apple Store?
Finns nog hundra förklaringar på detta.Problemet var väl att din första post lät ungefär som om du försökte sätta dit honom på något.
@halle 10093 wrote:
Den Ultra Slimma Pouchen har inte funnits sedan de först släppte fodral till iphone 3G i apple store. Har kollat varje dag.
I och med att du skrev ett sådant svar på min fråga blir det för mig logiskt att du inte vet vad “logik” betyder.:D
Visst jag vet ej vad logik innebär! :rolleyes:
Observera att han inte svarat på något inlägg här. Han har fått kommentaren på tradera att han försökte sälja en defekt iphone
@jolinjom 10209 wrote:
Han har fått kommentaren på tradera att han försökte sälja en defekt iphone
Tradera – Omdmen
Va? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.