Säljes: Aktivering av iPhone/iPad UDID för iOS 5 på Developer-konto

Front page Forums Köp & Sälj Säljes: Aktivering av iPhone/iPad UDID för iOS 5 på Developer-konto

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2190

Buy a spot for a UDID – köp en registrering av ditt UDID-nummer

Vill du testa framtidens iOS redan idag? För att köra iOS 5 Beta måste din enhet vara aktiverad på ett Developer/Utvecklar-konto hos Apple.

Jag kan lägga till era enheter på ett iOS Developer-konto för 40 kr per enhet. Aktiverar du två samtidigt betalar du bara *60 kr

Du behöver först ta reda på ditt UDID, enklast gör du det genom att koppla in din iPhone eller iPad till iTunes och under sammanfattning klickar du på Serienumret. Då dyker ditt UDID upp, högerklicka och kopiera. Klistra sedan in det i ett textdokument eller liknande.

Betalning sker genom Paypal (ev bank om du vill) och där kommer du också att ange ditt UDID när du skickar pengarna. Efter det lägger jag in ditt UDID, när jag har lagt till det skickar jag också ett bekräftelse mail till din e-postadress som tillhör din Paypal. Jag kan aktivera din enhet inom några timmar, men jag reserverar mig för stunder då jag äter och sover 😉

För mer information och beställning skicka ett PM här i forumet eller skicka ett mail till iossnook@gmail.com

iOS 5 fungerar till iPhone 3GS, iPhone 4, iPod Touch 3 och 4G, iPad 1 och iPad 2. iOS 5 nedladdning och installationsguider hänvisas till Google.

Din enhet kommer att vara aktiverad för framtida betaversioner också.

Kom ihåg att iOS 5 bara är i betastadie 1, många funktioner och program kan vara ur funktion.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.