Front page › Forums › Köp & Sälj › Säljes: iPhone 1.1.4 16GB
-
AuthorPosts
-
Begagnad! Importerad från USA i mars 2008. Upplåst. Kommer i orginal ask med lurar och dockningsstation. I mycket bra skick – en liten repa på baksidan (ser ut som ett streck från en blyertspenna – inte djupt med andra ord). Kan även skicka med en laddningssladd till vanligt eluttag (som är köpt som tillbehör).
Pris: 3500 svenska kronor.
Skickas mot postförskott.
Jag är intresserad, men jag betalar ingenting i förskott.
@koppabench 23517 wrote:
Tur att han skrev postförskott då:P
@koppabench 23517 wrote:
@carpe 23545 wrote:
Och vilken tur att han är en hon 😉
Postförskott innebär att Du betalar när Du hämtar den på Postens utlämningstillfälle. Precis som Du inte vill betala i förskott så tar jag inte betalt i efterskott, därav valet postförskott.
Skicka ett privat meddelande om Du fortfarande är intresserad.
/ Pernilla
@carpe 23545 wrote:
Och vilken tur att han är en hon 😉
Postförskott innebär att Du betalar när Du hämtar den på Postens utlämningstillfälle. Precis som Du inte vill betala i förskott så tar jag inte betalt i efterskott, därav valet postförskott.
Skicka ett privat meddelande om Du fortfarande är intresserad.
/ Pernilla
@pillenillan 23109 wrote:
Begagnad! Importerad från USA i mars 2008. Upplåst. Kommer i orginal ask med lurar och dockningsstation. I mycket bra skick – en liten repa på baksidan (ser ut som ett streck från en blyertspenna – inte djupt med andra ord). Kan även skicka med en laddningssladd till vanligt eluttag (som är köpt som tillbehör).
Min iPhone är inte lägre till salu! Efter uppgradering av luren så behåller jag den..
/ Pernilla
@pillenillan 23109 wrote:
Min iPhone är inte lägre till salu! Efter uppgradering av luren så behåller jag den..
/ Pernilla
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.