Säljes: iPhone 3G 16GB Vit

Front page Forums Köp & Sälj Säljes: iPhone 3G 16GB Vit

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Participant
    Post count: 799

Nu säljer jag min iPhone 3G 16GB som är Vit. Den är köpt i december 2008 hos Telia-butiken i Borås. Just nu är telefonen jailbreakad på 3.1.3 men är ej upplåst. Om upplåsning är ett måste finns möjligheten att låsa upp den hos en Telia butik.

Telefonen har för mig aldrig krånglat och alla funktioner fungerar som dem ska!
    När det gäller det estetiska så är den fin på framsidan. Baksidan har fått sina repor och vid laddningsuttaget finns en liten spricka i skalet, inget man stör sig på men den finns ju där.

Vid köp ingår 1 svart gummiskal, 1 vitt hårdplast skal, USB-kabel, laddare och kartong med dess tillbehör som Simkorts nål och instruktions böcker etc.

Hör av dig via PM om du är intresserad så diskuterar vi priset och annat!

amused
    Member
    Post count: 4

@steffeiphone 66284 wrote:

Nu säljer jag min iPhone 3G 16GB som är Vit. Den är köpt i december 2008 hos Telia-butiken i Borås. Just nu är telefonen jailbreakad på 3.1.3 men är ej upplåst. Om upplåsning är ett måste finns möjligheten att låsa upp den hos en Telia butik.

Telefonen har för mig aldrig krånglat och alla funktioner fungerar som dem ska!
    När det gäller det estetiska så är den fin på framsidan. Baksidan har fått sina repor och vid laddningsuttaget finns en liten spricka i skalet, inget man stör sig på men den finns ju där.

Vid köp ingår 1 svart gummiskal, 1 vitt hårdplast skal, USB-kabel, laddare och kartong med dess tillbehör som Simkorts nål och instruktions böcker etc.

Hör av dig via PM om du är intresserad så diskuterar vi priset och annat!

Har mailat dig!

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

iPhonen är nu såld! Freebo kan ta bort tråden!

Grattis! Låser tråden. Ponyboy

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • The topic ‘Säljes: iPhone 3G 16GB Vit’ is closed to new replies.