Front page › Forums › Köp & Sälj › Säljes Iphone 3GS 16GB svart
-
AuthorPosts
-
Iphone 3GS 16GB svart (fort! priset går att diskutera)
– låst till Telia, telefonen köptes 2009-11-09, är alltså en månad gammal
– garantin och kvittot följs med
– skyddsplasten sitter kvar på telefonen
– vill sälja telefonen pga att jag ångrat mig efter köpet, vill ha en vit 32GB iställetPris: går att diskutera, vill sälja den så fort som möjligt så att jag har pengar att köpa en vit 32GB och får den innan julen
Mejla om ni är intresserade så kan jag skicka över bilderna på telefonen om ni önskar
glömde nämna att telefonen finns i Stockholm, kan hämtas eller skickas via posten
@cysy55 48788 wrote:
Iphone 3GS 16GB svart (fort! priset går att diskutera)
– låst till Telia, telefonen köptes 2009-11-09, är alltså en månad gammal
– garantin och kvittot följs med
– skyddsplasten sitter kvar på telefonen
– vill sälja telefonen pga att jag ångrat mig efter köpet, vill ha en vit 32GB iställetPris: går att diskutera, vill sälja den så fort som möjligt så att jag har pengar att köpa en vit 32GB och får den innan julen
Mejla om ni är intresserade så kan jag skicka över bilderna på telefonen om ni önskar
hur mycket hade du tänkt dej? 2500?
Telefonen är bara en månad gammal och knappt använd. Garantin finns fortfarande kvar. Så priset kan tyvärr inte understiga 5500kr.
Har en 3Gs 32Gb, vad kan du tänka dig att lägga mellan?
Det är den nya bootromen i va?@dannewalle 48858 wrote:
Har en 3Gs 32Gb, vad kan du tänka dig att lägga mellan?
Det är den nya bootromen i va?Jag är tyvärr inte så kunnig på iphone vet ej vad bootromen är. Men den är som sagt köpt 2009-11-09 så det borde vara den nyaste versionen på mjukvaran (om det är den du ute efter?)
Du får gärna berätta lite om din iphone så att jag får fundera på hur mycket jag kan lägga till.
@cysy55 48934 wrote:
Jag är tyvärr inte så kunnig på iphone vet ej vad bootromen är. Men den är som sagt köpt 2009-11-09 så det borde vara den nyaste versionen på mjukvaran (om det är den du ute efter?)
Du får gärna berätta lite om din iphone så att jag får fundera på hur mycket jag kan lägga till.
Hmm, såg inte att du skrivit ett datum. Isåfall har den det nya bootromet och är inget för mig.
iPhone 3GS 16GB Svart med 11 månaders garanti på Tradera. Apple iPhone |
Har lagt ut den på auktion. Om det är någon som intresserad är ni välkommna att lägga bud. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.