Säljes: iPhone 3GS 32GB – Modell vit

Front page Forums Köp & Sälj Säljes: iPhone 3GS 32GB – Modell vit

Viewing 16 posts - 1 through 16 (of 16 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1906

Säljer härmed min iPhone 3GS 32GB – Modell vit.

Den innehar den äldre bootromen, vilket gör att man får en untethered jailbreak med denna lur och kan starta om telefonen utan att behöva jailbreaka i telefonens uppstart.

Telen är köpt 2009-09-29 hos Telia.
    Följesedel med kvitto finnes och fås givetvis vid ett fullbordat köp.

Alla tillbehör finns kvar som kom med vid köp hos Telia förutom original-hörlurarna.
    Men istället följer ett par in-ear lurar med och knapparna på dessa in-ear hörlurar fungerar även med iPhone gällande byta låt etc.
    Dessa lurar heter Creative EP-630i.
    Skickar även med ett telia-refillkort som kan användas för aktivering av telefonen om köparen känner för att göra en återställning av telefonen och slippa hacktivera den genom nått jailbreak-program.

Skicket
    Skicket är väldigt bra på telefonen, inga repor på glaset eller liknande.
    Pedantskött av mig och jag är den första ägaren på telefonen.

Hur gör vi affären?
    Det finns ett par alternativ:
    * Jag vill se ett personligt möte för affären så köparen får känna och klämma på telen innan köp och verifiera att allt fungerar som det ska.
    Återfinns i Dalarna och kan göra en personlig affär inom Dalarna.

*Distansköp av varan går också bra.
    För detta ändamål används internetgirot.se om ni ej litar på mig som säljare med att skicka pengar i förskott. Köparen står isf för de kostnader internetgirot.se tar ut vid en affär. Alternativt bussgods och deras efterkrav, vilket är identiskt med postens postförskott. Dock med bussgods krävs ej bankgiro/plusgiro för detta ändamål som säljare.

Pris
    5 500 SEK vill jag ha för luren.
    Kan gå ner lite i pris om det blir en snabb affär.

Skambud undanbedes vänligt men bestämt!

muffins
    Member

Lite bilder bifogas här.
    Ber om ursäkt för hur bilderna blev. Har även maskerat det som jag anser är privat information på bilderna.
    JcGeBjGqF.jpg
    SsitoTmDl.jpg

muffins
    Member

Lite bilder bifogas här.
    Ber om ursäkt för hur bilderna blev. Har även maskerat det som jag anser är privat information på bilderna.
    JcGeBjGqF.jpg
    SsitoTmDl.jpg

muffins
    Member

Eftersom efterfrågan var låg ang. kontant köp vid träff mellan fyra ögon så utvidgar jag det hela till distansköp även.

Detta innebär att vid ett köp så använder vi internetgirot.se som betalningslösning. All kostnader som uppkommer vid användning av internetgirot.se står köparen för.

Förskottsbetalning till bankkonto går också bra om ni litar på mig. Om ni känner en viss oro över förskottsbetalning så är det internetgirot.se som vi använder oss av så både köpare och säljare är säkra.

Mvh

Edit: Kan även skickas med bussgods och deras “efterkrav” vilket motsvarar funktionen “Postförskott” inom leverans med Posten AB. Här är det en annan speditör, alltså bussgods.

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Om du har denna mobilen kvar i Juni Juli och jag sitter på 5500 så kontaktar jag dig.

muffins
    Member

@mossarelli 56012 wrote:

Om du har denna mobilen kvar i Juni Juli och jag sitter på 5500 så kontaktar jag dig.

Tills dess kommer den vara borta :P. För då släpps det troligen 4:e generationen av iPhone :P. Säljer denna för att finansiera mitt andra iPhone köp 😛

muffins
    Member

Dumpat pris: 4800 SEK för telefonen. Har jag inte fått nån respons på detta nya pris ger jag upp att ens försöka sälja den.

Som sagt, olika betallösningar finnes:
    * Kontant vid träff
    * Internetgirot.se (Köparen betalar de avgifter internetgirot tar ut)
    * Bussgods med efterkrav (Likadant som postens postförskott, man betalar när man hämtar ut paketet)
    * Förskottsbetalning

Nu anser jag att jag gjort mitt yttersta och vid ej respons så ger jag upp med försäljningen av denna telefon.

Bud under 4800 behöver ej göra er mödan i denna tråd.

zizxo
    Member
    Post count: 15

@muffins 56164 wrote:

Dumpat pris: 4800 SEK för telefonen. Har jag inte fått nån respons på detta nya pris ger jag upp att ens försöka sälja den.

* Kontant vid träff
    * Bussgods med efterkrav (Likadant som postens postförskott, man betalar när man hämtar ut paketet)
    * Förskottsbetalning

Nu anser jag att jag gjort mitt yttersta och vid ej respons så ger jag upp med försäljningen av denna telefon.

Jag är intresserad av att köpa den, måste bara få sålt min gamla telefon först.

Jag hör av mig om jag får sålt min gamla.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Hade jag behovet (jag har rannsakat mig noga) så hade jag själv slagit till direkt. Pedantskött 32:a med gamla bootromet – mums!

MrCabelguy
    Member
    Post count: 461

@muffins 56164 wrote:

* Kontant vid träff
    * Förskottsbetalning

Hör av dig till mig på Pm.
    Även fast jag budat in en på Tradera så är jag villig att köpa din nu.
    Jag säljer den från Tradera direkt istället.

muffins
    Member

@mrcabelguy 56193 wrote:

Hör av dig till mig på Pm.
    Även fast jag budat in en på Tradera så är jag villig att köpa din nu.
    Jag säljer den från Tradera direkt istället.

Har besvarat ditt PM som du säkerligen har märkt.

Så får vi se vad detta leder till 🙂

MrCabelguy
    Member
    Post count: 461

@muffins 56204 wrote:

Har besvarat ditt PM som du säkerligen har märkt.

Så får vi se vad detta leder till 🙂

Det leder till en avslutad sälj tråd 🙂

tompaa
    Member
    Post count: 11

Kolla ditt PM 🙂

muffins
    Member

@tompaa 56337 wrote:

Kolla ditt PM 🙂

Jag och MrCableGuy är så nära en fullgjord affär som det går typ.
    Har gjort alla mina åtaganden/krav som han ställt på mig och inväntar bara hans “move” för att slutföra affären till fullo.

muffins
    Member

SÅLD.

Affär mellan mig och MrCableGuy har nått till slutspurten.

Så nå mer PM eller intresserade personer behöver ej ta sig tid att svara på denna annons nå mer.

Zaamaya
    Member
    Post count: 239

Mod lås tråd?

Viewing 16 posts - 1 through 16 (of 16 total)
  • The topic ‘Säljes: iPhone 3GS 32GB – Modell vit’ is closed to new replies.