Front page › Forums › Köp & Sälj › SÄLJES : Iphone 4 16gb 2mån gammal
-
AuthorPosts
-
Tjenare..
Nu har jag nästan tröttnat på telefonen då allting verkar kräva mac program och sånt skit.
Säljer den helt i förpackning, om ni vill så packar jag ner den som den kom hehe
IMEI numret följer med på kvittot om ni är rädda att köpa en dyr ipod.Den är låst till tre, köpt nyligen så antagligen går det inte att låsa upp.
Alla tillbehör följer med + vit silikon skydd och ett svart ett (det vita täcker även homeknappen vilket den svarta inte gör)Som ny, har behandlat den som ett barn så den är repfri(notera ÄR)
PRIS : 5500:- tycker jag är rimligt då den går för 6400:- i affären
Bor i sthlm söderort. kan åka en bit men inte utanför sthlm.
skickas ej förrens pengar på konto
Har ni några byten, tja berätta vad ni har så får vi se.maila om ni har några frågor : st4rplayer@hotmail.com
@joeliphone 86103 wrote:
Tjenare..
Nu har jag nästan tröttnat på telefonen då allting verkar kräva mac program och sånt skit.
Säljer den helt i förpackning, om ni vill så packar jag ner den som den kom hehe
IMEI numret följer med på kvittot om ni är rädda att köpa en dyr ipod.Den är låst till tre, köpt nyligen så antagligen går det inte att låsa upp.
Alla tillbehör följer med + vit silikon skydd och ett svart ett (det vita täcker även homeknappen vilket den svarta inte gör)Som ny, har behandlat den som ett barn så den är repfri(notera ÄR)
PRIS : 5800:- tycker jag är rimligt då den går för 6400:- i affären
Bor i sthlm söderort. kan åka en bit men inte utanför sthlm.
skickas ej förrens pengar på konto
Har ni några byten, tja berätta vad ni har så får vi se.maila om ni har några frågor : st4rplayer@hotmail.com
Sugen på att byta den mot min HTC HD2?
Min annons här på iPhoneinfo finner du HÄR
Med vänlig hälsning
Henrik
Ingen som har lust att byta den mot nåt roligt då?
//Mvh Joel
@joeliphone 87087 wrote:
Ingen som har lust att byta den mot nåt roligt då?
//Mvh Joel
Byte mot HTC Desire? 🙂
Min 32GB 3GS och lite pengar? 🙂
Har det “gamla” basebandet. Köptes med ios 3.1.2 har nu 4.2.1 i den. Ganska välskött.Ingen som vill ha en fräsch mobil? 😀
@joeliphone 87906 wrote:
Ingen som vill ha en fräsch mobil? 😀
Självklart vill man ha det.
Frågan du skall ställa dig är om det är rimligt med 5500 SEK för mobilen när den ny kostar kontant 5899:-. Då köper man hellre en helt ny för de extra 399:- istället.
Samt att det är inte långt kvar innan en lansering utav nästa generations iPhone.Du får då allt gå ner i pris (inte en enstaka hundring bara), för att få mig eller övriga spekulanter intresserad. Det är min tanke iaf.
@muffins 88047 wrote:
Frågan du skall ställa dig är om det är rimligt med 5500 SEK för mobilen när den ny kostar kontant 5899:-. Då köper man hellre en helt ny för de extra 399:- istället.
Samt att det är inte långt kvar innan en lansering utav nästa generations iPhone.Du får då allt gå ner i pris (inte en enstaka hundring bara), för att få mig eller övriga spekulanter intresserad. Det är min tanke iaf.
Vart hittar du den för 5899kr? Jag hittar bara en för minst 6400kr.
@naruto 88060 wrote:
Vart hittar du den för 5899kr? Jag hittar bara en för minst 6400kr.
ooh, sedär ja. Fick man lära sig nåt nytt idag oxå =).
iphone 4 med zagg på, köpt den 23/10/2010 2st plast skal, 1st silikon, 1st bumper samt en icke original dock.
muffins, säg ett pris på vad som är rimligt för det. OBS! Bara hypotetiskt nu.
@naruto 88065 wrote:
ooh, sedär ja. Fick man lära sig nåt nytt idag oxå =).
iphone 4 med zagg på, köpt den 23/10/2010 2st plast skal, 1st silikon, 1st bumper samt en icke original dock.
muffins, säg ett pris på vad som är rimligt för det. OBS! Bara hypotetiskt nu.
Kan inte tala för vad andra ska ge för denna telefon.
Jag, personligen skulle ge mellan 4500 – 5 000 max i dagsläget.@muffins 88068 wrote:
Kan inte tala för vad andra ska ge för denna telefon.
Jag, personligen skulle ge mellan 4500 – 5 000 max i dagsläget.Givetvis inte. Men alltid bra att få ett hum om vad man borde sikta in sig på. Dock 4500kr skulle jag inte gå med på. 5000kr är genomförbart.
Nu har jag ialf fått ett hum. Tackar jag för =)Oavsett vad man själv tycker så är den begagnad och bli nöjd när man säljer sin telefon blir man aldrig, till sist så blir det att man tycker att man tått för lite.
Kolla bara på blocket.se där många annonserar för ett pris de aldrig får.Lycka till med försäljningen.
Eller, ännu bättre, slit ut den själv, det är en bra telefon. 😉@muffins 88047 wrote:
Ja alltså den som bor i sthlm och kan mötas kan få ge 4800 rakt i handen, bara jag blir av med den..
Det känns som att den är för dyrbar och fin sak och jag är hantverkare som slår och skrapar mig, krävlar i små tunnlar.Fin-elektronik är min värsta fiende.
ska egentligen ha en gummi påse som går att ringa med om jag säger så.@joeliphone 88204 wrote:
Ja alltså den som bor i sthlm och kan mötas kan få ge 4800 rakt i handen, bara jag blir av med den..
Det känns som att den är för dyrbar och fin sak och jag är hantverkare som slår och skrapar mig, krävlar i små tunnlar.Fin-elektronik är min värsta fiende.
ska egentligen ha en gummi påse som går att ringa med om jag säger så.**SÅLD**
Mod kan låsa tråden.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.