Säljes IPhone 4 32 gb med kvitto UK fabriksupplåst

Front page Forums Köp & Sälj Säljes IPhone 4 32 gb med kvitto UK fabriksupplåst

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 40

Hej!

Nu är det så att jag lyckades köpa tre IPhone 4 telefoner vilket svider riktigt jävla rejält i fickan. Har därför två st till salu. Antar att ni har kollat blocket och sett dom sjuka priserna?

Jag säljer då mina för 8500 kr st ink rekommenderad frakt. Tilläggas bör att jag inte får telefonerna först i början på nästa vecka. Han skickar dom med UPS eller DHL /next day deliviry.

Finns intresse så skicka pm.

(givetvis är dom nya i kartong och svarta i färgen)

Inkoholic
    Member
    Post count: 40

Jag har talat med Western Union, och skickat mail till Ebay om detta.

Fick två olika fakturor som jag skulle betala med, dessa innehöll inte mitt rätta användarnamn, men avsändaren osv såg precis ut som att dom kom från Ebay. Kollade runt lite på ebay och insåg att detta var ett bedrägeri-försök..

Killen på W-U sa att dom hade jättemånga bedrägerifall från England.

Jävla skit, jag som hoppades på att få telefonerna på tisdag eller onsdag.. 🙁

Zolid
    Member
    Post count: 34

Så du har betalt någon på ebay och kommer inte få varan?
    Om du läser på ebay´s rekommendationer står det klart och tydligt att man BARA ska använda sig av Paypal eller köpa i person.
    Dom ger tom pengarna tillbaka om du blir blåst och har betalt via paypal.
    Det händer ofta att scammers säger att dom har “fel” eller liknande på sitt paypal konto vilket alltid är BS.
    Så en rekommendation är att alltid använda dig av paypal och titta på betyg på säljaren osv så man inte blir blåst när man handlar på Ebay.

vill ha iphone
    Member
    Post count: 22

Men betalade du eller insåg du att det var fake innan du betalade?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.