Front page › Forums › Köp & Sälj › Säljes: iPhone 4 / iPad
-
AuthorPosts
-
Hej!
Har sedan första generationens iPhone importerat och sålt iPhones, genom en nära vän i Storbritannien. Har sålt ett par iPads och tänkte även dra hem iPhone 4 på begäran.
iPhone 4 (16GB) = 7000 +frakt
iPhone 4 (32 GB) = 8000 +frakt
iPad 16gb Wifi = 6000 + frakt (För prisförslag på andra modeller, priv msg)Har ej produkterna hemma, men tar hem på begäran.
Om så önskas kan avhämtning ske i Mariestad, alternativt möte i närliggande stad.Enjoy :=)
Går visste att köpa olåsta telefoner i England som jag skrev i den andra tråden.
Så länge man köper via Apple store.tja! skulle va intresserad av att köpa en iphone genom dej. hur lång är lev. tiden och vet du hur mycket totalpriset blir? jag bor i lidköping så jag kunde ju hämtat upp i mariestad ganska enkelt. mvh john.
Aciid, jag vill absolut inte sabba din säljtråd (vilket jag redan gjort) men hur kan du annonsera ut iPhones utan att veta att de är fabriksupplåsta/SIM-free? Det känns inte helt seriöst
@freebo 70773 wrote:
Aciid, jag vill absolut inte sabba din säljtråd (vilket jag redan gjort) men hur kan du annonsera ut iPhones utan att veta att de är fabriksupplåsta/SIM-free? Det känns inte helt seriöst
Absolut, förstår hur det låter 😛 Hade faktiskt ingen aning om att de var upplåsta, då det inte stod någon information om det. Nu när jag läst på så visade det sig att de är upplåsta.
Men som sagt så finns avhämtning som möjlighet.
Har mailat dig, men inget svar. Maila tillbaks om det fortfarande är aktuellt.
Verkar ju helt oseriös då han varken svarar här eller på sina anonnser på blocket.
iPhone 4 (16GB) = 7000 +frakt
En ny och olåst från Apple Store UK kostar 5800 kr med frakt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.