Säljes: Original-lurar för iPhone 3GS

Front page Forums Köp & Sälj Säljes: Original-lurar för iPhone 3GS

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1906

Säljer härmed mina original-lurar som medkommer när man köper en iPhone 3GS. Då dessa inte är något för mig så gör jag mig av med dom.

För att klargöra så klart som möjligt vad det är för hörlurar så är det alltså dessa: Apple-hörlurar med fjärrkontroll och mikrofon – Apple Store (Sverige)

Dessa är endast öppnade och testade 1 (en) gång men märkte att dessa inte passade mig.

Återfinns i Borlänge/Falun för kontant betalning och leverans av varan.
    Skall det skickas så gäller det förskottsbetalning av överenskommen summa.
    Alternativt kan payson-betalningsgaranti användas, men då bekostas det av köparen (payson-garanti = måste skickas rek har jag för mig).

Om du känner dig osäker ang. betalning så är jag inte omöjlig gällande olika betalningsformer så både köpare & säljare kan känna sig säkra.

Pris: Bud.

muffins
    Member

Tråden kan låsas då det inte fanns något intresse för dessa.
    De åker ner i papperskorgen här hemma istället så får sopgubbarna ta hand om dom.

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Kasta inte!! 😀 Mitt bud är 75 kr.

muffins
    Member

@ponyboy 50005 wrote:

Kasta inte!! 😀 Mitt bud är 75 kr.

Du kan få det för 75SEK + fraktkostnad om du vill.
    Om du vill hämta på plats och kan ta dig till Falun/blge så kan du få hämta upp dom mot kontant betalning om du vill.

Har du några egna förslag om hur affären ska gå igenom på för vis så är jag öppen för förslag.

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Skicka dem till mig med posten och PMa mig ditt kontonr så kan jag lägga in pengarna + frakt i ditt konto. Kan lägga in dem i förskott, litar på dig. PMar mitt adress till dig.

muffins
    Member

Tråden kan låsas då Ponyboy & jag har ingått ett avtal vad gällande försäljning av dessa hörlurar.

snook
    Member
    Post count: 2190

@muffins 50686 wrote:

Tråden kan låsas då Ponyboy & jag har ingått ett avtal vad gällande försäljning av dessa hörlurar.

*Tråd låst*

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • The topic ‘Säljes: Original-lurar för iPhone 3GS’ is closed to new replies.