Samtal inspelning

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Samtal inspelning

Viewing 21 posts - 1 through 21 (of 21 total)
  • Author
    Member
    Post count: 181

Finns det ett sådant app till inspelning av samtal för Iphone 3G 3.0?

Chill
    Member
    Post count: 72

Sätt på högtalare sen bara spela in som vanligt med Röstmemo?

imported_Iphone
    Member

ja men jag vill spela in samtal då jag använder hörlurar.vill inte använda högtalaren.

Bmode
    Member
    Post count: 201

vet att min polare kör med iTalk Recorder från Griffin Technology och det funkar med hörlurarna 🙂 !

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Röstmemo funkar väll då inte när man ringer till folk. Får bara upp “Avsluta samtalet först”.

imported_Iphone
    Member

men killar det är inte svar på min fråga!! varför måste tråden ledas åt andra hållet?!!

carpe
    Member
    Post count: 904

Inte fått svar? Tyckte någon nämnde någon om iTalk Recorder ovan.

imported_Iphone
    Member

@iphone 37441 wrote:

ja men jag vill spela in samtal då jag använder hörlurar.vill inte använda högtalaren.

jo och om du läser alla inlägg så ser du att jag vill spela in samtal då jag kör eller använder hörlurare.

carpe
    Member

Och detta skrev Bmode: “vet att min polare kör med iTalk Recorder från Griffin Technology och det funkar med hörlurarna

imported_Iphone
    Member

min polare sa att hans polare hade en polare som var polare kom igen har du testat det själv så yttra dig annars är det bara snack. jag har testat och det fungerar inte annars hade jag aldrig frågat om en app!!

Tiax
    Member
    Post count: 58

@iphone 37573 wrote:

min polare sa att hans polare hade en polare som var polare kom igen har du testat det själv så yttra dig annars är det bara snack. jag har testat och det fungerar inte annars hade jag aldrig frågat om en app!!

Kanske ska börja vara lite trevligare. Du kan ju börja med att skriva att du testat iTalk Recorder och att det inte funkar, istället för att förutsätta att folk vet att du testat å att det inte funkar.

Nu kommer du förmodligen inte få något svar pga din trevliga sida.

imported_Iphone
    Member

det är typer som du som förstör för andra som vill och kan hjälpa. ta och drick din välling och gå sov nu du ska till dagis imorgon. sluta för helvete och skriva inlägg när ni inte kan hjälpa vad är det för fel på folk!!!!!!

Bmode
    Member
    Post count: 201

@iphone 37659 wrote:

det är typer som du som förstör för andra som vill och kan hjälpa. ta och drick din välling och gå sov nu du ska till dagis imorgon. sluta för helvete och skriva inlägg när ni inte kan hjälpa vad är det för fel på folk!!!!!!

spåra ur ? Om du testade skiten och det inte fungerade borde du skrivit det istället för att sitta där som ett retard.
    Hoppas du aldrig får ngt svar på din fråga din jävla idiot, det är typer som DU som förstör för andra ditt fucktard. 😡

carpe
    Member

@iphone 37659 wrote:

Det är faktiskt sådana inlägg och påhopp som du gör som gör att folk inte vill hjälpa, även om dom kan.

imported_Iphone
    Member

ni som är här för idiot förklara er själva så varsågod börja så alla som kollar in här vet vilka jävla idioter ni är.

carpe
    Member

haha, kolla valpen.

Snook, gör någonting innan jag går helt bananas på killen…

snook
    Member
    Post count: 2190

Nu tycker jag att vi alla ställer oss upp och sjunger “We shall overcome”….

Nej, allvarligt så tycker jag vi går tillbaka till topic.

Och det verkar som Iphone fått ett svar på sin fråga med iTalk Recorder.

imported_Iphone
    Member

jo men jag vill se va snor ungen kan komma med. mobbad överallt och vill visa ag här på nätet skit unge

slaneby
    Post count: 0

@iphone 37695 wrote:

jo men jag vill se va snor ungen kan komma med. mobbad överallt och vill visa ag här på nätet skit unge

sigh :rolleyes:

carpe
    Member

@iphone 37695 wrote:

Vad sa jag om att hålla sig till skolan Mechmed?

snook
    Member
    Post count: 2190

Denna tråd spårar ur, dels att användare har gjort regelbrott.

*Tråd låst*

Viewing 21 posts - 1 through 21 (of 21 total)
  • The topic ‘Samtal inspelning’ is closed to new replies.