Sätta in en pott på iTunes?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Sätta in en pott på iTunes?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 25

Det här har väl inte riktigt med iPhone att göra men jag vet inte vilken forumsdel som skulle passa bättre. Mod får gärna flytta tråden om det finns en lämpligare del…

Jag är ny på det här med iPhone och iTunes och därför är min fråga om man kan sätta in en pott på iTunes som det dras från varje gång man handlar något? Som jag har det nu dras det från mitt VISA varje gång och det blir ju många små utgifter på kontoutdraget gissar jag (har inte tittat än).

Jag tror mig ha förstått att man kan köpa presentkort men det går inte att föra över, säg 300 kr, till iTunes från mitt VISA eller liknande? :rolleyes:

muffins
    Member
    Post count: 1906

Nej det går inte att göra en överföring med ditt visa-kort till iTunes i form av en saldo-pot.

Det är som du säger, att man kan använda sig utav presentkort från iTunes om man ska ha någorlunda likt en saldo-pot.

TruB
    Member
    Post count: 476

har du swedbank kan du köra med e-kort där du kan skapa ett kort nummer där du lägger över en önskad summa och tiden som den ska hålla.
    vet inte om det har med visa kort att göra, men jag har lyckats att köpa nåt jag inte hade pengar för, fick reda på det nästa gång jag försökte göra ett inköp. fick skapa ett nytt nummer med mer pengar.

Men det är smidigt. tar inte en minut att göra.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.