SB bakrund endast?

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 517

Jo jag undrar om det är någon av er som vet hur man på bästa möjliga sätt ändrar bakrundsbild på SpringBoard.
    Jag vill ej ändra runt på ikonerna.
    Med eller utan winterboard, spelar ingen roll!

steffe
    Member
    Post count: 2452

Google är din vän,sök också i forumet!

hampfred
    Member

tack! det hjälpte verkligen! 🙂
    bra kunskap du hade om min diskusion, riktigt bra

P.S google är snelhezt

Zike
    Member
    Post count: 571

om du vill ha kvar orginal-ikoner och bara ha ny bakrund, jailbreaka, ladda ner winterboard och klicka i “user background” , välj sen en bild precis som vanligt, och den kommer ligga på springboarden också

hampfred
    Member

@zike 26655 wrote:

om du vill ha kvar orginal-ikoner och bara ha ny bakrund, jailbreaka, ladda ner winterboard och klicka i “user background” , välj sen en bild precis som vanligt, och den kommer ligga på springboarden också

lite bättre svar, tackar för det!

men vet du om det går att göra så man kan ha en bild på springboarden och en annan på lockscreenen? mer så jag menade, jag var lite otydlig såg jag nu..

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Skapa en mapp som heter nånting.theme, lägg bilden du vill ha på SB och döp den till Wallpaper.jpg. Lägg mappen i /private/var/stash/Themes, gå in på WinterBoard, klicka ur user wallpaper, och välj ditt tema 🙂

hampfred
    Member

tack som sjutton mekke! du är ju fan mitt personliga google! har hjälpt mig med typ alla frågor här haha!:D

thx again!

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.