Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Shazam till iphone 2G?
-
AuthorPosts
-
Hej.
Vet någon om det finns något liknande program som “Shazam” eller SonyEricssons “TrackID” till iphone 2G? Det är ett så kallat låtigenkänningsprogram.
ehm ja Shazam finns till Iphone 😛
appstoreKrävs att du kör firmware 2.0.x för att få tillgång till AppStore där du hittar Shazam 🙂
Vad jag vet så finns det inte något liknande program i varken Cydia eller Installer.
Shazam är för övrigt helt fantastiskt 😎
Skaffade Shazam idag och blev överraskad över hur bra det fungerade. Tänk bara på att med iPhone 2G så måste du ha tillgång till wifi när du använder det =)
OK
Trodde kanske att Installer eller Cydia hade nåt liknande program som Shazam som appstore har, för det är ju som sagt riktigt bra.
Får uppdatera till 2.0 så man får appstore istället.
Tack ändå.
Finns även ett App som heter “midomi”. Där kan man även sjunga, nynna, säga eller skriva in låtarna/artisten.
Finns i AppStore.Hjälp! Jag har appstore men jag förstår verkligen inte hur man installerar saker därifrån! Jag har provat klicka på hela skärmen men jag förstår inte!
Snälla hjälp!Om det är gratis så klickar du på “Gratis” knappen till höger…???? :confused:
Men de finns ju ingen sånknapp för mig! Var skulle de sitta isf? Kan någon printscreena eller nåt?
Jag kan tänka mig att felet för idaaah ligger i att hon (?) inte har nått itunes konto.
En liten OT fråga, men hur printscreenar man? Hittade en bild på min winterborard bland bilderna men har ingen aning om hur den kom dit (!)
@Mr EmCom 15404 wrote:
Jag kan tänka mig att felet för idaaah ligger i att hon (?) inte har nått itunes konto.
En liten OT fråga, men hur printscreenar man? Hittade en bild på min winterborard bland bilderna men har ingen aning om hur den kom dit (!)
Home + sleep Tryck en gång samtidigt.
Jasså tack så mycket de här jag inte. Men hur skaffar man? På itunes kanske? Var?
varför funkar inte mitt shazam? den hittar inga låtar!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.