Shsh fråga

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 140

Ville bara höra med er som har sparat shsh. Det jag gjorde var att jag gick in på cydia, sen klicka jag fram så att mina shsh blev sparade. Detta fick jag då “kvitto” för när jag loggade in nästa gång. (se bilden). Men nu när jag loggar in så finns det inget mer! Vad händer nu då? Ska man spara det på sin hårdisk på nåt sätt eller räcker det med cydia som jag då gjorde?

Ballad
    Member
    Post count: 37

Jag undra samma sak. jag kan tänka mig att Cydia fick mycket att göra igår men vad hände med våra sparade SHSH?

lidlund
    Member
    Post count: 15

Har inte lyckats spara min SHSH för 4.1 :S

ssnd
    Member
    Post count: 194

@kamush 80762 wrote:

Ville bara höra med er som har sparat shsh. Det jag gjorde var att jag gick in på cydia, sen klicka jag fram så att mina shsh blev sparade. Detta fick jag då “kvitto” för när jag loggade in nästa gång. (se bilden). Men nu när jag loggar in så finns det inget mer! Vad händer nu då? Ska man spara det på sin hårdisk på nåt sätt eller räcker det med cydia som jag då gjorde?

Ser det ut som på din bild så behöver du inte spara den på datorn utan den finns hos Cydia.

Själv fick jag spara den med tinyumbrella.

Molo
    Member
    Post count: 196

Jag har inga SHSH där uppe.. Hade till 4.02 förut men ser dem ej mera.. Vad ska göras S:?

Kamush
    Member
    Post count: 140

Alltså den gröna texten som är längst upp har också försvunnit för mig.

Castel
    Member
    Post count: 19

För mig med!

muffins
    Member
    Post count: 1906

Ladda hem TinyUmbrella för att kunna kika vilka firmware-versioner som ni har SHSH-filer sparade för.

Molo
    Member
    Post count: 196

Vet vad jag har men varför har de försvunnit? Har han slutat signera SHSH eller är det så simpelt som att servern är överbelastad?

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.