SIM-kontakter

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone SIM-kontakter

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 356

har fått ett litet rätt jobbigt problem.
    min iphone vill inte kopiera över mina sim-kontakter från det gamla sim-kortet.
    nån som har en fiffig lösning?

Svarten
    Member
    Post count: 106

Om du har en exchange server du synkar iPhone med så kan du synka dina kontakter från gamla SIM-en och gamla telefonen med outlook (Vilket då sugs in i Exchange om den är kopplad). Alla mobiler jag känner till kan synka med outlook på något vis.

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Jag hade en nokia innan och jag hade inte några problem med att importera mina kontakter. Jag hoppas du vet att kontakterna inte importeras automatiskt utan att du måste gå in i inställningar och importera dem manuellt. Det största problemet blev att fixa efternamn på alla man inte känner. För att visa hur dåligt det är att surfa på lila iPhone så här jag gjort det med min lilla lur på ett wifinät.

perk
    Member
    Post count: 356

fick ordning på de till slut. men va tvungen att spara över allt från gamla telefonen en extra gång.
    kanske sent att fråga de nu, men kan man editera alla kontakter på datorn istället för i mobilen? tog lite lång tid 🙂

ptr
    Member
    Post count: 248

om du har alla kontakter synkade med outlook så kan du editera dom i outlook så synkas dom till iPhonen 🙂

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.