SIMable Unlocks iPhone 3G?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak SIMable Unlocks iPhone 3G?

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 130
    rotkiv
    Member
    Post count: 506

Helt klart intressant

Vilka nackdelar är det att låsa upp simkortet med ett sådant chip jämfört med unlocking software? Jag kan bara se fördelar, som t ex icke förlorad garanti.

Hoppas någon vågar/vill spendera 300 spänn och testa detta

storpack
    Member
    Post count: 86

följ mina escapader under tråder aktivera amerikansk iphone

gocke
    Member
    Post count: 6

Jag har testat med 2 olika x-sim kort och ingen av dom funkar!

elgreco
    Member
    Post count: 65

Jag har ett “Sim Unlock Card smartphone” i min iphone 3G just nu och den funkar med tele2! Det är ett orange litet paket som det levereras i.
    Har bara haft det i några timmar men det funkar när jag pratar i bil (byter mast) och att starta om!
    Jättenöjd än så länge…

william_3000
    Member
    Post count: 111

Denna kanske…

Dem verkar rätt seriösa RebelSimCard

iphonzo
    Member
    Post count: 7

@elgreco 9961 wrote:

Jag har ett “Sim Unlock Card smartphone” i min iphone 3G just nu och den funkar med tele2! Det är ett orange litet paket som det levereras i.
    Har bara haft det i några timmar men det funkar när jag pratar i bil (byter mast) och att starta om!
    Jättenöjd än så länge…

Hmm har en själv fungerar dåligt med 3 får ej igång Data även med rätta APN inställningar, dock fungerar det kanon för samtal, har version 2,0,2 Jag har testat SimAble med version 2.0.0 då fungerar även data .

Testat RebelSIM fungerar inte alls med 3, telenor

Testat i-Smartphone SIM fungerar med alla versioner av firmware MEN MYCKET ostabilt No Service kommer upp ofta .

Ingen Jailbreak behövs

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.