Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › simkontakter till iphonen!
-
AuthorPosts
-
Har precis startat upp min iphone 3gs och vill ha över mina sim kontakter till iphonen, hur gör jag?
Några andra tips precis när man har köpt sin iphone?
tacksam för svar!Grattis till inköpet : )
inställningar / Epost, Kontakter, kalender / (skrolla ner tills du ser) importera SIM-Kontakter
Settings -> Mail, Contacts, Calendar -> Import SIM Contacts
itunes/
Starta itunes- klicka på logga in (en ruta hoppar upp) – Skapa nytt kontoiphone/
inställningar – Affär – Skapa konto
– Välj vilken store (Sweden)
– godkänn avtalet
– skriv in alla dina uppgifter@pongo 61858 wrote:
itunes/
Starta itunes- klicka på logga in (en ruta hoppar upp) – Skapa nytt kontoiphone/
inställningar – Affär – Skapa konto
– Välj vilken store (Sweden)
– godkänn avtalet
– skriv in alla dina uppgifterkirrat! tusen tack! Något mer man behöver veta mer än att man har en dålig verision av telefonen?(3.1.3)=)
Lungt, bara kul att hjälpa.
finns inte så mycket du kan göra, utom det apple låter dig.
shoppa runt. testa lite gratis appar osvkan vara lite intressant för dig att läsa:
https://www.iphoneinfo.se/forum/upplasning-och-jailbreak/7466-guide-spara-din-shsh-kod-3-1-3-via-cydia-trots-att-du-inte-har-jailbreakat.html@pongo 61860 wrote:
Lungt, bara kul att hjälpa.
finns inte så mycket du kan göra, utom det apple låter dig.
shoppa runt. testa lite gratis appar osvkan vara lite intressant för dig att läsa:
https://www.iphoneinfo.se/forum/upplasning-och-jailbreak/7466-guide-spara-din-shsh-kod-3-1-3-via-cydia-trots-att-du-inte-har-jailbreakat.htmlaa har sett över det men ska ta det imrrn..
Man måste jb för att kunna lyssna på spotify och tex smsa?@rusty360 61861 wrote:
aa har sett över det men ska ta det imrrn..
Man måste jb för att kunna lyssna på spotify och tex smsa?Nej nej, jb är bara för att få tillgång till saker som apple inte godkänner utav någon anledning.
spotify kan du hitta i app store
sök på spotify (kan bara användas om du har spotify premium)
programet kostar inget att dra hem.smsa? det är bara att smsa som vanligt (om jag förstår dig rätt nu)
@pongo 61862 wrote:
Nej nej, jb är bara för att få tillgång till saker som apple inte godkänner utav någon anledning.
spotify kan du hitta i app store
sök på spotify (kan bara användas om du har spotify premium)
programet kostar inget att dra hem.smsa? det är bara att smsa som vanligt (om jag förstår dig rätt nu)
har fixat spotify och tankar hem mina låtlistor just nu.. men vill smsa samtidigt som det laddar ner o spelar.. funkar det? Menar typ multitasking på spotify..=)
ah du menar multitasking, den funktionen saknas.
men kommer i nästa uppdatering 4.0
i jb (cydia), så finns det en app som heter backgrounder.. men den kan du inte få tillgång till än.@rusty360 61866 wrote:
misstänkte det..! helt sjukt att göra en såhär avancerad telefon o inte ha det!=)
det är mycket som apple missat som är ganska sjukt : )
men varje uppdatering dom gör, så fixar dom något som vi användare längtat efter, därför jb vi telen o får tillgång till det vi vill på andra sätt, istället för att vänta på att apple ska ta tummen ur -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.