Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Simplify Music 2
-
AuthorPosts
-
Flyttar denna post ur Tips&Tricks-tråden bara för att jag kan 😉
Ni kanske minns att jag en gång i tiden tipsade om den eminenta appen Air Video för att streama video över wifi/3G? Eftersom jag är mediafreak, har fri surf och ett fett media-arkiv kunde jag inte hålla fingrarna borta från Simplify Music 2 för det facila priset av 55:-
Om Apple hade fler än 1 äpple i korgen hade de naturligtvis aktiverat iTunes Home Sharing även till iPod/iPhone men de har de ännu inte fattat så vill du kunna streama ditt musikarkiv över wifi/3G i en schysst spelare så är detta det bästa alternativet. Servern rullar på Windows, OS X eller Ubuntu och du är inte begränsad till att använda iTunes Home Sharing! Fungerar utmärkt även med Winamp, Window Media player bibliotek eller bara en katalogstruktur. Ja just det, den delar även ut ditt fotoarkiv och du kan dela ut din musik/foton till vänner och bekanta också.
55 välinvesterade balubas för iPhone/iPod appen som finns här
Men detta har jag redan tagit upp i en annan tråd?! Minns dock ej vilken. Men varför flytta ut denna ur “tips&trick” ?
TJO freebo ”simplify music 2” som du nämde tidigare finns ej kvar i app store i dag gick den bort. Här står det varför http://www.simplifymedia.com/blog/
så vilket program måsste jag använda nu då för att lyssna på musik på samma sätt?
oki tack
knäcka angry birds? för jag kommer inte längre än till 3 världen på sista banan i den värdlenstår det “comming soon”
Då kanske du ska ta och uppdatera Angry Birds via iTunes… 😉
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.