Ska jag köpa 3G S här… ?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Ska jag köpa 3G S här… ?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Jag är i Kanada nu och funderar på att köpa en iPhone 3G S. Jag såg att den (32Gb) kostade 780 dollar (5200kr) 🙂 i affären, utan abbonemang hos “Rogers” men den är förmodligen låst till deras nät. Det är ju ganska billigt om man jämför med Telias pris för 8Gb 3G, den äldre modellen som kostar 5990kr. Undrar vad den nya kommer att kosta i Sverige senare tro………?

Så min fråga är om det går att låsa upp telefonen o sätta i Tele2 eller Telia. Jag vill gärna använda internet mycket på telefonen… är det värt att köpa den här, eller blir det för krångligt? :confused: Jag vill inte Jailbreaka telefonen som jag gjorde med min gamla iPod touch förr. Jag vill ha clean Apple look. inget fusk. Jag vill kunna uppgradera programvaran på telefonen oxå! 😀

6295gl
    Member
    Post count: 220

Om du vill låsa upp den måste du väl Jailbreaka först. Om du inte kör något fake-sim (som jag her dåliga erfarenheter av).

Wester
    Member
    Post count: 200

Jag tycker du borde köpa den med tanke på dev-teams alla nyheter. Jailbreak ska tydligen fungera på 3Gs och ultrasn0w helt utan modifieringar. Skulle jag varit du så skulle jag köpt!

iphone_manen
    Member
    Post count: 147

Der ät bara att köpa en.Enkelt.Verkligen snabb iphone.

carpe
    Member
    Post count: 904

Sen så får vi ju hoppas att det är den modellen som går att jailbreaka. Inte alla som går om man läser på Dev Teams blog

iphone_manen
    Member
    Post count: 147

Det går att jailbreaka om man sparar den filen som de säger.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.