Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Ska till Italien 20/10 Köpa hem iPhones! Intresse?
-
AuthorPosts
-
Hej ska till Turin i Italien för att titta på fotboll Juventus Real Madrid 20 oktober stannar där 2 dagar sen tilbaka till sverige.
Ska köpa med mig några Iphones tillbaka till sverige dom som säljs i italien är Olåsta och funkar med alla operatörer.
Finns de intresse så köper ja hem till er.
Jag tar 5200 för 8 gb. 6000 kr för 16 gb i valfri färg.
Värt att nämna återigen är att den är HELT upplåst och du kan använda precis vilken operatör du vill (även Tre). D.v.s. du behöver ingen SIM-adapter eller liknande.
Jag är lite intresserad i alla fall. Är det så att man anmäler sig och har första “tjing” på dom du köper hem eller måste man bestämma sig direkt innan?
Hur funkar det med betalningen osv?
@salkin 11325 wrote:
Jag är lite intresserad i alla fall. Är det så att man anmäler sig och har första “tjing” på dom du köper hem eller måste man bestämma sig direkt innan?
Hur funkar det med betalningen osv?
Hej vilken modell är du intresserad av 8 gb svart 16 gb svart vit?
Detta är som sagt en intresse anmälan för att kolla intresset jag kommer åka till Italien i vilket fall som helst 20 oktober. Betalning sker kontant hos mig att träffa mig eller via mitt bank konto nr innan resan för ja ska kunna veta vad hur mycket ja ska ha med mig hem. Och nej jag är ingen som lurar folk självklart får du mitt namn person nr och telefon och mammas och pappas telefon nr och hela kitet. Dessutom om det skulle kännas otryggt kan du få ett av mina anmälnings nr till polisen som jag själv personligen blivit lurad av en annan person. Jag är seriös och sysslar inte med något sånt. Dom har till och med fått fast personen som lura mig han lura 11 personer totalt på Iphones Biljetter Klockor och allt vad det är Fängelse straff väntar honom :).
Mvh
jag är nog intresserad, hör av mig när oktober börjar närma sig:)
Trevligt 😀 riktigt trevligt 😀
(Har dock redan en – men vilket tillfälle för er som inte har 😎
@uniktaktik 11089 wrote:
Hej ska till Turin i Italien för att titta på fotboll Juventus Real Madrid 20 oktober stannar där 2 dagar sen tilbaka till sverige.
Ska köpa med mig några Iphones tillbaka till sverige dom som säljs i italien är Olåsta och funkar med alla operatörer.
Finns de intresse så köper ja hem till er.
Jag tar 5200 för 8 gb. 6000 kr för 16 gb i valfri färg.
Jag är intresserad av en svart iPhone 16 GB :rolleyes:
Jag är intresserad av en svart iPhone 16 GB.
Jag är fortfarande intresserad, lutar åt en svart 16GB
Jag är intresserad av en svart 16gb
Jag är intresserad men jag skulle vilja prata med dig per mail lite gran först. Skicka ett pm med din mail är nu snäll
Jag är intresserad men jag skulle vilja prata med dig per mail lite gran först. Skicka ett pm med din mail är nu snäll
Hej! Jag är intresserad av en Iphone 3G 8 GB. Har lite frågor, vore snällt om jag kunde få din mailadress. Du verkar vara en seriös person och sånt gillar jag!
Hej! Jag är intresserad av en Iphone 3G 8 GB. Har lite frågor, vore snällt om jag kunde få din mailadress. Du verkar vara en seriös person och sånt gillar jag!
Hej!
Jag är ny här, men det hindrar väl inte mig från att också vara intresserad? 🙂
isf av en vit, 16gb 3g!tack!!
Hej!
Jag är ny här, men det hindrar väl inte mig från att också vara intresserad? 🙂
isf av en vit, 16gb 3g!tack!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.