Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Ska uppdatera till 2.2… hjälp
-
AuthorPosts
-
Cirka 2 månader efter alla andra har jag tröttnat på att safari hänger sig hela tiden och tänkte uppdatera till 2.2.
Är det bara att uppdatera via iTunes? Försvinner allt som har med jailbreak då? Finns det någon 2.2 jailbreak-guide med rätt version av quickpwn – och så vidare.
Dessa frågar har säkert besvarats 2000 gånger förrut, men jag är tacksam för att få allting samlat och klart här.
puss på er
det beror lite på ifall du har telia eller inte. Jag känner mig inte riktigt säker på det med uppdatering och kommer heller inte läsa på om det eftersom jag kommer att använda telia.
Om du inte redan har fixat det så:
:laugh:det beror lite på ifall du har telia eller inte. Jag känner mig inte riktigt säker på det med uppdatering och kommer heller inte läsa på om det eftersom jag kommer att använda telia.
:laugh:det beror lite på ifall du har telia eller inte. Jag känner mig inte riktigt säker på det med uppdatering och kommer heller inte läsa på om det eftersom jag kommer att använda telia.
:laugh:jag har telia, och undrar bara om det är fritt fram att uppdatera och jailbreaka igen… utan några problem.
jag har telia, och undrar bara om det är fritt fram att uppdatera och jailbreaka igen… utan några problem.
jag har telia, och undrar bara om det är fritt fram att uppdatera och jailbreaka igen… utan några problem.
då är det bara att följa någon av guiderna här på forumet, youtube.com eller på iClarified – Apple News and Tutorials
då är det bara att följa någon av guiderna här på forumet, youtube.com eller på iClarified – Apple News and Tutorials
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.