Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Ska våga mig på en uppdatering
-
AuthorPosts
-
Jag behöver lite hjälp, för jag är osäker som fan.
Jag har 1.1.1 nu och känner att det är på tiden att uppdatera till 1.1.4 med ZiPhone.
Har letat runt lite överallt efter guider på EXAKT hur man gör, men hittar tyvärr ingen. Så, jag skulle vilja ha en guide eller någon som skriver hur man gör ?
Om jag nu uppdaterar till 1.1.4 försvinner allt på mobilen då ?
Jag vill gärna ha t.ex. kvar mina SMS och kontakter.Det gjorde det för mig…
Krabbade som fan för mig i en timma men nu är den chill igen..(sms kontakter och sånna grejer försvann inte på mig men däremot alla pogram fick jag instalera om)
Uppdatera till 1.1.4 via iTunes och kör sedan ZiPhone.
Kan hända att vissa program slutar fungera/försvinner. Men musik, SMS, bilder, kontakter etc. etc.. finns kvar 🙂
@iPhoneinfo.se 657 wrote:
Uppdatera till 1.1.4 via iTunes och kör sedan ZiPhone.
Kan hända att vissa program slutar fungera/försvinner. Men musik, SMS, bilder, kontakter etc. etc.. finns kvar 🙂
Det är bara så enkelt?
Jag kopplar in iPhonen, går in på iTunes och uppdaterar den, öppnar ZiPhone och trycker på Do It All ?
Sen är det klart eller?cmts;659 wrote:Det är bara så enkelt?Jag kopplar in iPhonen, går in på iTunes och uppdaterar den, öppnar ZiPhone och trycker på Do It All ?
Sen är det klart eller?Precis, det är så enkelt! 🙂
@iPhoneinfo.se 660 wrote:
Precis, det är så enkelt! 🙂
En fråga nu.
Det står:
“En nyare version av iPhone-programvara finns tillgänglig (version 1.1.2).Ska jag uppdatera till 1.1.2 och sen vidare till 1.1.3 och 1.1.4 ?
@cmts 661 wrote:
En fråga nu.
Det står:
“En nyare version av iPhone-programvara finns tillgänglig (version 1.1.2).Ska jag uppdatera till 1.1.2 och sen vidare till 1.1.3 och 1.1.4 ?
Ja, bara kör på.
Ni behöver inte vara så rädda 🙂
EDIT: Uppdatera bara till 1.1.3 då många program inte fungerar till 1.1.4 än. Nästan ingen skillnad mellan 1.1.3 och 1.1.4.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.