Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › skal med heltäckande för skärmen
-
AuthorPosts
-
Hej alla Iphone 3G fans:)!
Jag undrar om det är nån som vet nått om vart man kan få tag på sånna hära genomskinliga skal som har även hårdplast för skärmen, för jag gillar inte dom hära små som man “klistrat” på själ. Så uppskattar alla som vet nått om dom här heltäckande hårdplast skalen! 🙂
Mvh Kevin 🙂
Tack på förhand!
@keviniphone 25785 wrote:
Hej alla Iphone 3G fans:)!
Jag undrar om det är nån som vet nått om vart man kan få tag på sånna hära genomskinliga skal som har även hårdplast för skärmen, för jag gillar inte dom hära små som man “klistrat” på själ. Så uppskattar alla som vet nått om dom här heltäckande hårdplast skalen! 🙂
Mvh Kevin 🙂
Tack på förhand!
Telia kanske har något i sina butiker.
Klicka här: Fodral, för att komma till iPhonebutiken som har en hel del tillbehör.
Annars är google din vän, det vet du 🙂
@keviniphone 25787 wrote:
Okej tack för dom tipsen men vill gärna ha svar på vart om nån vet 😉
Det finns på flera ställen. Sök på “iPhone skal”, “iPhone tillbehör”, “iPhone skydd”, eller vad som helst på google. Du kommer få tusentals träffar. Bara att välja och vraka. Ta sedan reda på om sidan är tillförlitlig och bra genom att göra en ytterliggare googlesökning, och ta sedan reda på om det skydd du valt ut är tillförlitligt.
Hur? undrar du.
Googlesökning, svarar jag.
@blast11 25791 wrote:
Det finns på flera ställen. Sök på “iPhone skal”, “iPhone tillbehör”, “iPhone skydd”, eller vad som helst på google. Du kommer få tusentals träffar. Bara att välja och vraka. Ta sedan reda på om sidan är tillförlitlig och bra genom att göra en ytterliggare googlesökning, och ta sedan reda på om det skydd du valt ut är tillförlitligt.
Hur? undrar du.
Googlesökning, svarar jag.
Jo jag har juh gjort det och då menar jag värkligen gjort det men hittar ändå inget, finns bara till dom gamla iphone! 😉
@keviniphone 25814 wrote:
Jo jag har juh gjort det och då menar jag värkligen gjort det men hittar ändå inget, finns bara till dom gamla iphone! 😉
Min googlesökning: “iphone 3g skydd”.
Resultat:
INVISIBLE SHIELD TILL IPHONE 3G FULL-BODY – Skydda din iPhone från otrevliga repor
Hur skyddar ni eran iPhone 3G ? – MacWorld – allt om Mac & iPhoneMin googlesökning: “iphone tillbehör”.
Resultat:
iPhone-tillbehör – Apple Store (Sverige)
Apple iPhone Tillbehör – Mobiltillbehör – Köp Apple iPhone mobil tillbehör här!
Apple iPhone Tillbehör – eXpansys SverigeSnälla, det finns hur mycket som helst. Man kan inte få allt serverat på silverfat.
Kan lova dig om att det finns mer tillbehör till iPhone 3G än 2G. Varför skulle man tillverka till de äldre modellerna när det finns nya?
Sök och läs till dig svaren, för de finns redan och det är inte alls svårt att hitta.
Men fattar du inte att han inte vill ha något ”klisterlapp” på skärmen?
Men sök typ på full body shield eller liknande 🙂hur hade du tänkt använda telefonen om du inte får kontakt med skärmen? ska du öppna skalet hela tiden?
@thian 25849 wrote:
Där sa du något 🙂 .. finns väl en anledning till det bara finns “klisterlappar”
Edit: Såg i en annan tråd att det faktiskt finns hårdplastskydd för skärmen 😛
festligt.Kan kanske va den jag länka på för har nämligen hittat nu 😉 men om det är nån som vet att det finns sånna här i sverige så länka gärna ändå:)
@kungen 25836 wrote:
Men fattar du inte att han inte vill ha något ”klisterlapp” på skärmen?
Men sök typ på full body shield eller liknande 🙂Jag undrar om det är nån som vet nått om vart man kan få tag på sånna hära genomskinliga skal som har även hårdplast för skärmen, för jag gillar inte dom hära små som man “klistrat” på själ. Så uppskattar alla som vet nått om dom här heltäckande hårdplast skalen!
Klisterlapp på skärmen? Var ser du det i det han skrivit? Jag kanske är ordblind…
Det står i hans fråga att det handlar om HELTÄCKANDE HÅRDPLASTSKAL OCH INTE SÅNA MAN KLISTRAR SJÄLV.
Läsförståelse är kanske inte riktigt din grej precis.här hittade jag DEN BÄSTA skal man kan ha…
Invisible shield till iphone och nya macbook apple
för 150…. ja skulle direkt köpa den om ja haft en iphone 3G
för att se hur effektivt det är? kolla in här
YouTube – iPhone 3G Scratch Testo här e en hårdplast Mobiltek.se | Mobiltillbehör
Kan detta vara det du söker?
@carpe 25911 wrote:
Kan detta vara det du söker?
Tack för tipset:) men har hittat en annan som jag ska köpa 😉
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.