Skapa egna Apps – Windows!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Skapa egna Apps – Windows!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 178

Hej!
    Jag funderar nu på att börja skapa apps, då jag har flera idéer som jag tror skulle uppskattas, kommer dock inte avslöja någon idé! 😉

I alla fall, jag kollade runt lite efter hur man kunde skapa apps med windows, så hittade jag DragonFireSDK, länk: iPhone games and iPhone apps developed easily in windows using C and C++.. Fast det kostar ca: 700:- att köpa, visst det är mycket men också inte ifall man skapar köpe apps.
    Någon som använder DragonFireSDK? Och vet om man behöver kunna mycket inom kodning för att använda det?

Sen undrar jag om ni har några förslag på hur man kan skapa apps via windows. 🙂

Tacksam för alla förslag, då jag gärna vill förverkliga mina idéer! 😉

TruB
    Member
    Post count: 476
    imported_iAsh
    Member
    Post count: 647

@diflover 83105 wrote:

Och vet om man behöver kunna mycket inom kodning för att använda det?

Beror helt klart på vad du ska skapa. Men om du inte kan något språk sedan tidigare, så är det helt klart en utmaning. Dock en utmaning som går att klara av.

@diflover 83105 wrote:

Sen undrar jag om ni har några förslag på hur man kan skapa apps via windows.

Adobe Flash CS5.

Tänk även på att utöver summan för programmet så har jag för mig att man behöver en licens för att få lägga in sina produkter på appstore.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.