Skapa egna ringsignaler

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Skapa egna ringsignaler

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 893

Ni har säkert snackat om detta tidigare, men igår natt så satt jag och sökte efter ett bra program så jag kunde göra om mp3 låtar till ringsignaler till iphone.
    fanns många som kostade och jag orkade inte leta efter ett crack eller serial till just den jag ville ha, men hittade ett som faktist var gratis och riktigt bra enligt mig…
    då jag använde ett annat tidigare och men med den så tappade man kvaliten på ljudet.. men med denna så låter allt perfekt

med detta program kan du:
    – Välja vilken mp3låt du vill
    – ringsignalen kan vara 30sekunder eller mindre
    – fade in/out
    – välj vilken del utav låten du vill ha som ringsignal
    – samt så höj eller sänk volymen på låten
    Länk = iRinger

mainss.png2llk6bs.jpg

jca
    Member
    Post count: 221
    imported_pongo
    Member
    Post count: 893

jo tar onödigt lång tid,
    iringer gör iallafall allt automatiskt.
    slipper byta filnamn-slipper radera någon aac fil osv

(men visst gör det du tycker är lättast, ville bara tipsa om ett program som gör det lättare)

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020
    jca
    Member
    Post count: 221

Jag tackar och tar emot pongo! Alla tips är välkomna!

dejevad
    Member
    Post count: 76

@thian 42345 wrote:

Audiko – create your own free mobile and iPhone ringtones

Med audiko registrerar man ju sig på jamba (som kostar 50kr i veckan) när man ska skicka sin signal till mobilen??

stickaaan
    Member
    Post count: 259

@dejevad 42427 wrote:

Med audiko registrerar man ju sig på jamba (som kostar 50kr i veckan) när man ska skicka sin signal till mobilen??

Var har du fått det ifrån? Du behöver inte logga in på sidan för att göra en ringsignal, hur ska dom kunna debitera dig överhuvudtaget?

dejevad
    Member
    Post count: 76

@stickaaan 42431 wrote:

Var har du fått det ifrån? Du behöver inte logga in på sidan för att göra en ringsignal, hur ska dom kunna debitera dig överhuvudtaget?

Jag som uppenbarligen tryckt på fel länk. Men hur får jag ner filen till datorn då efter jag gjort allt man ska göra?

Kungen
    Member
    Post count: 985

@dejevad 42433 wrote:

Jag som uppenbarligen tryckt på fel länk. Men hur får jag ner filen till datorn då efter jag gjort allt man ska göra?

Trycker på knappen där det står ”download iPhone version” typ…

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.