Skapa inte nya trådar!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Skapa inte nya trådar!

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Member
    Post count: 22

För fan kan alla bara sluta skapa nya trådar om samma saker som har varit uppe flera gånger? eller som man snabbt kan hitta utan att göra ny tråd?

De är jävligt jobbigt att man kommer in typ en gång i veckan och kollar runt så är de typ 25 miljarder olika trådar om typ “hur låser jag upp min telefon?” “hur får jag allt på svenska?” “kan jag köra upp min telefon i röven och sätta på vib. så de känns bra?” eller liknande.

Läs genom dom olika FAQ’sen och andra liknande trådar och använd sökmotorn!

mustafa
    Member
    Post count: 26

jag håller med dig det finns ganska många efterblivna människor såm behöver vägledning.
    😀

frigo
    Member
    Post count: 43

@mustafa 2527 wrote:

jag håller med dig det finns ganska många efterblivna människor såm behöver vägledning.
    😀

Efterblivna? 😡

Eftersom att det är dyr sak man har att göra med så kan jag lätt förstå att folk frågar om hur man gör! Och folk som inte är van med att sitta på forum skriver såklart en ny tråd om ämnet, då säger man åt dom att skriva/läsa i en annan tråd och sedan raderar man den nya tråden.

mustafa
    Member

ska man köpa nåt “så” dyrt ska man oxå va tålamodig o söka sig fram,,

haren
    Member
    Post count: 200

Jag håller med, istället för att avända sökfunktionen så gör man bara en ny tråd. Tror det är mer en lathets/okunnighets fråga kring hur forum fungerar.

// h

aioobe
    Member
    Post count: 24

Instämmer med tidigare inlägg, och skulle vilja tillägga att “Iphone”, “Hjälp Snälla!!!”, “Snabb Fråga!” är exempel på DÅLIGA tråd-rubriker då de inte säger ett skvatt om tråden.

Dock stör det mig att man inte kan söka på korta ord i detta forum. Hur ska jag tex hitta en bra “fixa mms funktionalitet”-tråd när mms inte går att söka på?

haren
    Member
    Post count: 200

@aioobe 2586 wrote:

Instämmer med tidigare inlägg, och skulle vilja tillägga att “Iphone”, “Hjälp Snälla!!!”, “Snabb Fråga!” är exempel på DÅLIGA tråd-rubriker då de inte säger ett skvatt om tråden.

Dock stör det mig att man inte kan söka på korta ord i detta forum. Hur ska jag tex hitta en bra “fixa mms funktionalitet”-tråd när mms inte går att söka på?

Jag ska ta upp det med webmastern, har tänkte på det förut att man måste skriva minst 4 bokstäver när man söker. Skall försöka fåbort det!

// h

Laveryd
    Member
    Post count: 22

@haren 2588 wrote:

Jag ska ta upp det med webmastern, har tänkte på det förut att man måste skriva minst 4 bokstäver när man söker. Skall försöka fåbort det!

// h

De skulle va fint om du kunde fixa det, eftersom de finns många grejer som man skulle vilja söka på som har färre tecken!

– – – – – –

Det skulle va så grymt skönt att kunna komma in på forumet och hänga med lite bättre. För varje gång man kommer in så är de typ en miljard nya trådar, som sagt, som har varit uppe tidigare, så de blir typ dunder dålig ordning.!

Foffee
    Member
    Post count: 40

Tycker även att denna tråd var lite onödig..

criille
    Member
    Post count: 25

Tycker det var bra att han tog upp det 🙂 Kan känna igen mig lite i det han säger (att jag skapat ganska många trådar). Men innan jag har gjort det så har jag sökt oc försökt skicka PM men dock har ingen svarat på mina typ 5-6 PM jag har skickat 😛
    Men som sakt, bra att du tog upp det (Y)

mustafa
    Member

Jag tycker absolut inte denna tråd var onödig när man läser denna tråd kanske man tar o funderar några sekunder o söker sig fram istället det står nästan om allt här på iphone forumet..:cool:

ripperoo
    Member
    Post count: 236

Det blir ju som sakt jobbigt för människor som inte besöker hemsidan varie dag att gå igenom en jäkla massa inlägg som egneligen redan är besvarade..

Det var i alla fall bra att ni satte upp regler på forumet, kanske kan bli lite mer årning och reda 🙂

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973
    aioobe;2586 wrote:

Det är fixat nu 🙂

Nu är det minst 3 bokstäver man måste söka på, tidigare var det 4.

Så MMS, SMS etc.. fungerar utmärkt att söka på nu.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.