Skapa nätverk mellan luren-datorn?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Skapa nätverk mellan luren-datorn?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 54

Sitter och håller på att bli galen alltså… Jag vill föra över en del saker via OpenSHH till min lur. Jag grejade allt med FileZilla och fixade fram telefonens IP m.m och skapade allt, Men hur i h-vete skall jag få telefon att kontakta datorn? Har tyvärr ingen router så denna väg går ju bort.

Har suttit och provat med Bluetooth men det vill sig ändå inte, Jag vet ju inte hur jag skall kunna skapa ett trådlöst nätverk som luren kommer in på…

Satt och läste i en annan tråd på annat forum och detta sades “Om allt går som det ska så ansluter nu din dator till din iPhone via SSH” Hur skall jag göra detta?

Säkert någon jätte lätt miss om man missar bara för man nöter på dock 🙂

Men tacksam för hjälp 🙂

muffins
    Member
    Post count: 1906

Har du inte tillgång till trådlös anslutning för mobilen så får du testa på något annat program.
    Tex iPhone Explorer – A USB iPhone browser for Mac and PC som du kommer åt via usb-gränssnittet.

tattoos777
    Member
    Post count: 54

@muffins 47519 wrote:

Har du inte tillgång till trådlös anslutning för mobilen så får du testa på något annat program.
    Tex iPhone Explorer – A USB iPhone browser for Mac and PC som du kommer åt via usb-gränssnittet.

Tackar, Allt funkade med det ditt förslag!!!!

muffins
    Member
    Post count: 1906

@tattoos777 47522 wrote:

Tackar, Allt funkade med det ditt förslag!!!!

Toppen det. Skönt att det löste sig!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.