Front page › Forums › Övriga ämnen › skapa regel för nick?
-
AuthorPosts
-
Okey att företag kommer hit och är aktiva osv.
och vill få gratisreklam för erat företag.
men börjar bli lite irriterad på att se nick som dessa.(sry om jag pekar ut er)
iPhoneReparation.se
iPhoneReservdelar.sevisst att ni vill göra reklam för eran butik, men det finns fler sätt
som t.ex logga som avatar eller signatur.är alltid bättre att känna att det är en person som skriver och inte ett företag.
vill införa regler för nick.
ingen hemsida som nick
eller nick som kan kränka personer. (t.ex hitler, ect ect).Det är nog snarare tvärtom jag vill ha det.
Det finns förmånga nick som gör reklam för egna företag utan att användare vet om det.
Vi är tydliga, och alla som läser våra svar vet att de kommer från ett företag.@pongo 77267 wrote:
iPhoneReparation.se
iPhoneReservdelar.sevisst att ni vill göra reklam för eran butik, men det finns fler sätt
som t.ex logga som avatar eller signatur.är alltid bättre att känna att det är en person som skriver och inte ett företag.
ingen hemsida som nick
eller nick som kan kränka personer. (t.ex hitler, ect ect).Håller helt klart med dig!
@pongo 77267 wrote:
iPhoneReparation.se
ingen hemsida som nick
eller nick som kan kränka personer. (t.ex hitler, ect ect).Så du tycker inte det är bättre att du vet att Telia och iPhoneReservdelar.se utgår från att de är företag så att vi vet när de postar reklam så att vi kan varna dem vid rätt tillfälle? Eller så kommer det in människor från Google som måste ställa en fråga till iPhoneReservdelar.se men inte orkar skicka ett email.
Freeboo och iPhoneinfo har gått ut med regler för vad företag får göra på forumet vad gäller reklam och spam och jag tycker det funkar bra som det är just nu.
Däremot tycker jag att era användarnamn är väldigt opersonliga, därför skulle jag vilja ändra titeln som står under användarnamnet till ett förnamn på den person som skriver.
Vi kan börja med dig iPhonereservdelar.se, pma mig ditt namn eller skriv det i denna tråden så ändrar jag det så att man åtminstonde kan tilltala dig i trådarna.
De regler som redan finns är mer än tillräckliga. De företag som valt att använda företags namnet som nick ser ut att sköta sig, och vi måste lita på deras omdömen. Och litar man inte på dem så strunta i att läsa, det är ingen som tvingar en att läsa allt som skrivs.
Så nej tack inga förbud.
@mrsmart 77296 wrote:
De regler som redan finns är mer än tillräckliga. De företag som valt att använda företags namnet som nick ser ut att sköta sig, och vi måste lita på deras omdömen. Och litar man inte på dem så strunta i att läsa, det är ingen som tvingar en att läsa allt som skrivs.
Så nej tack inga förbud.
Gött…
Jag kommer ändra titel på företag så fort jag har behörighet att göra så.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.