Skärmen har låst sig!!! HJÄLP MIG

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Skärmen har låst sig!!! HJÄLP MIG

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Jag har en iPhone 3G som fungerat super fram till idag. Fick ett SMS och då låste sig skärmen. Den vill inte göra något. Det enda jag ser är SMS:et. Har försökt stänga av den men det vill den inte heller… SÄG VAD SKA JAG TA MIG TILL?? Var på Macforum förut och de sa att jag kanske kunde äterställa den hemma, men då den är upplåst vågar jag inte för tänk om den låser sig då? Är det någon som vet vad jag kan göra? Känner någon igen detta problem och vet om det går att lösa?? Eller är jag helt körd?

HELP :confused:

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Prova att reboota den genom att samtidigt hålla in power och hemmaknappen i 10 sekunder.

nathalie 84
    Member
    Post count: 2

Ett bamse tack till dig för att du tipsade om det.. Det fungerade! Vilken tur att det gick att fixa så lätt.. Är dock facinerad över att de inte kunde tipsa om detta enkla lilla knep inne i Mac-butikens support/service avdelning. Ville de inte hjälpa mig eller är de bara så okompetenta?!?!.. Tack iaf 😉

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Apple support tar inte i jailbreakade iPhones med en 3 meter lång tång. Visst, killarna i butiken borde kunna ge dig en break men icke…

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.