Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Skärmen slocknar när man kollar på film efter en stund
-
AuthorPosts
-
Okej som topic säger så vet jag inte vad som hänt.Efter ca någon halvminut blir skärmen mörkare och sen går knapplåset i !!
Man ska ju inte behöva trycka på skärmen för att hålla den vid liv var och varannan minut när man kollar på film?Har fungerat bra förrut men nu vetitusan vad som hänt?
Kan det vara SBsettings som spökar?Intelliscreen har jag inaktiverat så den kan det inte vara.:(
Kollar du på film i ipoden eller genom typ safari?
??Hur tar man bort autolås?Det är det att den låser telefonen efter ett tag,Först börjar skärmen bli mörkare sen låser den efter några sekunder,även om man kollar på Videos som jag fyfiskt har på Iphonen.
Nej inte i Safari utan genom “ipod”
Hittar inga inställningar för typ “energispar” “Autolås när man kollar på film” eller nåt som påverkar att Iphonen inte ska slockna efter en stund.Finns det inget program som förindrar att telefonen går i Autolås?Vill ialla fall kunna se mer än 1 minut på en film innan allt slocknar :/
Jag hade inte dessa problem förut,Då kunde man kolla på film till batteriet tog slut om man ville det.
Installerade SBsettings och en uppdatering senare till den.Sen vet jag inte om något annat kan påverka,Behöver inte vara nåt program kanske utan ngon iställning kanske?
Testa att avinstallera dom nämnda programmen, så ser du om det är dom som spökar.
Annars finns “Autolås” i Inställningar -> Allmänt -> Autolås.
Men jobbigt att stänga av det varenda gång man ska titta på film.
ahh ok.Men jag tror den är av,Har testat bägge men inget fungerar
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.