Skärmen

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1847

Var det någon som var dum som jag och drog av plastskyddet från hela mobilen?
    Skärmen känns ovanligt sträv och inte mjuk. I desperata försök att sätta tillbaka skyddet utan luftbubblor så gav jag upp till slut.
    Är det bara att slita på skärmen för att göra den mjuk?

Halle
    Member
    Post count: 837

Vadå göra skärmen mjuk? Skärmen på iPhone är av härdat glas så den blir förhoppningsvis aldrig mjuk.

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

När jag drog över skärmen när plastskyddet satt på så bar den len och hal. När jag, mitt dumma nöt, drog av skyddet, så var skärmen sträv och motståndskraftig. Navigeringen blev mycket svårare. Dock är lösningen här:

Lösning: Använd mobilen. Vänj fingrarna och ha lagom mycket handsvett över skärmen. Vatten och fukt gör det ännu svårare att navigera.

Shit, jag som trodde att jag var bättre än noobs och så postar jag en sån problem-innan-jag-använta-iphone-tråd.

Zike
    Member
    Post count: 571

i “kom-igång-hörnan” på teliabutiken drog dom av hela plasten. jag har märkt att om man är lite fuktig eller inte har helt rena händer så känns skärmen (eller rättare sagt fingrarna) lite sträv, men med rena händer och en ren skärm så flyter det på helt underbart

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.