skicka mp3 låtar med bluetooth

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone skicka mp3 låtar med bluetooth

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 357

hej kan man skicka mp3 låtar mellan iphone ?med bluetooth min iphone 4 är jb

SomethinG
    Member
    Post count: 363

@swag 91079 wrote:

Hej, Nej du kan inte skicka filer imellan 2 telefoner igenom att bara starta Bluetooth isåfall måste du ladda ner nån speciell app som du kan använda dig utav, men själva Bluetoothén du har på telefonen kan bara användas för att koppla in bluetooth headset eller dylikt. hoppas svaret var i någolunda bra svar.

swag
    Member

tänkte för min iphone är jb så kanske det fanns något så jag kunde skicka låtar från min till andra har tagit hem från cydia en ny bluetooth sak

antson49
    Member
    Post count: 49

@swag 91079 wrote:

iBluenova ska fungera tror jag.. vet inte om det bara är för foton och andra filer.. men prova det, finns i cydia.. 😀

swag
    Member

kör med detta celeste från cydia

imser75
    Participant
    Post count: 78

@swag 91127 wrote:

kör med detta celeste från cydia

Jag tänkte installera just Celeste, letade upp den i Cydia o sådär. Men på sidan står det “unable to purchase. This product requires iPhoneOS 2/3/4. [012]”
    Ska inte det funka på min då, jag har ju 4.3.3

Platt
    Member
    Post count: 13

@imser75 91139 wrote:

Jag tänkte installera just Celeste, letade upp den i Cydia o sådär. Men på sidan står det “unable to purchase. This product requires iPhoneOS 2/3/4. [012]”
    Ska inte det funka på min då, jag har ju 4.3.3

Testade precis att installera det på 4.3.3 och det är inga problem.

/Platt

imser75
    Participant
    Post count: 78

Väldigt märkligt….

Platt
    Member
    Post count: 13

@imser75 91149 wrote:

Väldigt märkligt….

Den som ligger på ModMYI fungerar inte på min heller. Jag hämtade från en annan källa (testade att skriva var, men det blev bara ett gäng med stjärnor).

/P

Cophe
    Member
    Post count: 1079

iBluenova fungerar inte längre. Dock var det ett grymt bra program, synd de inte uppdaterat det bara.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.