Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Skillnad ? (8, 16 och 32gb)
-
AuthorPosts
-
Hej! Jag undrar om det är någon skillnad på dem olika telefonerna ?
Är det bara utrymmet som är den ända skillnaden eller något mer ? Isf vad?:confused:
\HanseN
@stickaaan 38993 wrote:
På 16 och 32 gb så är det bara utrymmet som är skillnaden. 8 gb är den gamla 3G modellen, alltså inte 3GS.
Okej, men det finns väl 16 utan 3gs också? Är 3GS så där “sjuuuuuuuukt” mycket bättre ?
Och alla program som släpps till dem nyare finns och kan laddas ner till dem äldre ? Eller är jag helt ute och cyklar..
hanseN@hansen 38998 wrote:
Okej, men det finns väl 16 utan 3gs också? Är 3GS så där “sjuuuuuuuukt” mycket bättre ?
Och alla program som släpps till dem nyare finns och kan laddas ner till dem äldre ? Eller är jag helt ute och cyklar..
hanseNJo precis, 3G finns i 8 och 16gb, och sen vet jag inte riktigt om den är “sjukt” mkt bättre men den är aboslut bättre på olika sätt. Bra mkt snabbare och kameran och det är en väldigt stor fördel enligt mej.
Och programen funkar i 3.0 programvaram och den kan båda telefonerna ha så dem funkar i båda ! 🙂
Men jag ska då iaf köpa mej en Vit 3GS 16gb när det kommer in nya i lagar på telia så löser jag ut en för 5500 och använder mitt nurvarande abb !:)
@ramerix 39002 wrote:
Jo precis, 3G finns i 8 och 16gb, och sen vet jag inte riktigt om den är “sjukt” mkt bättre men den är aboslut bättre på olika sätt. Bra mkt snabbare och kameran och det är en väldigt stor fördel enligt mej.
Och programen funkar i 3.0 programvaram och den kan båda telefonerna ha så dem funkar i båda ! 🙂
Men jag ska då iaf köpa mej en Vit 3GS 16gb när det kommer in nya i lagar på telia så löser jag ut en för 5500 och använder mitt nurvarande abb !:)
Säker att 16GB 3G finns till försäljning nu när 3GS är släppt. Jag tror inte det, men inte säker 🙂
Dustin Home säljer gammla iPhone 3G 16 GB (låst till telia.)
@ramerix 39002 wrote:
Jo precis, 3G finns i 8 och 16gb, och sen vet jag inte riktigt om den är “sjukt” mkt bättre men den är aboslut bättre på olika sätt. Bra mkt snabbare och kameran och det är en väldigt stor fördel enligt mej.
Tack så hemskt mycket 🙂
Jo, är lite kräsen själv men jag tror jag nöjer mig med en 16gb 3g.. Dem andra kostar lite för mycket enligt mig ;D
Att köpa en äldre nu är något du kommer att ångra…
@stickaaan 39014 wrote:
Säker att 16GB 3G finns till försäljning nu när 3GS är släppt. Jag tror inte det, men inte säker 🙂
Säker på att du läser vad han skriver? 3GS och inte 3G?
@miche 39081 wrote:
Säker på att du läser vad han skriver? 3GS och inte 3G?
Alltså. Kollar du i på Telia, Tre, Telenor osv, så har dom ju bara 8GBs av den gamla modellen. Dom 16GB dom säljer nu, är 3GS.
Men som sagt hos andrahandsförsäljare,så finns det säkert 16GB kvar av den gamla modellen.@stickaaan 39088 wrote:
Alltså. Kollar du i på Telia, Tre, Telenor osv, så har dom ju bara 8GBs av den gamla modellen. Dom 16GB dom säljer nu, är 3GS.
Men som sagt hos andrahandsförsäljare,så finns det säkert 16GB kvar av den gamla modellen.Jaha? Fortfarande säker på att du läser rätt här? Han nämner ju INTE 3G, utan han nämner 3GS 16GB
@miche 39090 wrote:
Jaha? Fortfarande säker på att du läser rätt här? Han nämner ju INTE 3G, utan han nämner 3GS 16GB
Nähä? Detta är coppat från hans text. “Jo precis, 3G finns i 8 och 16gb, och sen vet jag inte riktigt om den är “sjukt” mkt bättre men den är aboslut bättre på olika sätt. Bra mkt snabbare och kameran och det är en väldigt stor fördel enligt mej.”
Nämner han inte 3G?
@stickaaan 39092 wrote:
Nähä? Detta är coppat från hans text. “Jo precis, 3G finns i 8 och 16gb, och sen vet jag inte riktigt om den är “sjukt” mkt bättre men den är aboslut bättre på olika sätt. Bra mkt snabbare och kameran och det är en väldigt stor fördel enligt mej.”
Nämner han inte 3G?
Absolut, men vad har då den biten av hans mening med din fråga att göra?
Där säger han ju inget om att köpa en 3G, utan att dom finns i 8 och 16GB bara och att dom är snabbare.
Däremot i slutet av hans text så nämner han att han ska köpa en 3GS (!)Quote:Men jag ska då iaf köpa mej en Vit 3GS 16gb när det kommer in nya i lagar på telia så löser jag ut en för 5500 och använder mitt nurvarande abb !Quote:Säker att 16GB 3G finns till försäljning nu när 3GS är släppt. Jag tror inte det, men inte säkerLåter ju annars konstigt att du frågar en sån fråga när han skrivit det i slutet på sin text 😉
EDIT: Du är väl antagligen efterbliven eller något, läs själv hela diskussionen så ser du hur konstigt det är om det var det motsatta som var påstått 😉 Eller det kanske du inte gör eftersom…..
@miche 39093 wrote:
Absolut, men vad har då den biten av hans mening med din fråga att göra?
Där säger han ju inget om att köpa en 3G, utan att dom finns i 8 och 16GB bara och att dom är snabbare.
Däremot i slutet av hans text så nämner han att han ska köpa en 3GS (!)Låter ju annars konstigt att du frågar en sån fråga när han skrivit det i slutet på sin text 😉
Läs hela diskutionen innan du säger något. Vi har typ skrivit 5 inlägg innan jag skrev det, så läs dom först, så kanske du förstår.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.