skillnad mellan 3GS 16GB och 3GS 32GB?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone skillnad mellan 3GS 16GB och 3GS 32GB?

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 37

Hej!

Är det någon som vet vad är skillnaden mellan 3GS 16GB och 3GS 32GB? Förpackningen till 32GB är lite tjockare än förpackningen till 16GB. Varför?
    Är 32GB snabbare än 16GB??

Tack på förhand!

leomessi
    Member
    Post count: 49

Nej den är inte snabbare, det är precis samma telefon förutom att hårddisken rymmer dubbelt så mycket.

cysy55
    Member

@leomessi 53440 wrote:

Nej den är inte snabbare, det är precis samma telefon förutom att hårddisken rymmer dubbelt så mycket.

Jaså, ok. Men varför är det skillnad på förpackningarna?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@cysy55 53442 wrote:

Jaså, ok. Men varför är det skillnad på förpackningarna?

Det är samma storlek, däremot så lanserade Apple nya, mindre kartonger för ett par veckor sedan. Du har nog jämfört en av varje

cysy55
    Member

@freebo 53443 wrote:

Det är samma storlek, däremot så lanserade Apple nya, mindre kartonger för ett par veckor sedan. Du har nog jämfört en av varje

Aha! ok. Tack för alla svar.

mrsmart
    Member
    Post count: 287

Varsågod! Skämt åsido, jag hade samma funderingar som du så är tacksam för denna diskussion.

pumpe3
    Member
    Post count: 5

Skillnaden är som sagt att i den mindre förpackningen så ligger den nya laddaren och inte i den lite tjockare kartongen som har den gamla.

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

@freebo 53443 wrote:

Fan också, nu är jag sugen på att uppdatera till en mindre kartong. Måste ha!! 😉

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@ponyboy 55330 wrote:

Fan också, nu är jag sugen på att uppdatera till en mindre kartong. Måste ha!! 😉

The new iPhone slim!

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.