Skippa smsvibrationer under samtal

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Skippa smsvibrationer under samtal

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 125

Tja,

Nån som vet om det går att slippa både ljud och vibratorsignal om man får ett sms samtidigt som man pratar i telefon?

KloN
    Member

Ingen som vet om det går?

bozz
    Member
    Post count: 1199

att stänga av vibrationer helt är inget alternativ? Går att göra under inställningar-ljud

KloN
    Member

Nej det duger inte ..
    Nåväl, alla trådar jag har hittat är det fler människor som upplever problem..
    De tar även upp om det finns möjlighet att komma till homescreen istället för kontakter när man avslutar ett samtal … finns det? nåt i cydia eller så man kan tanka?

Aja, jag ska sova men avslutar kvällen med att söka o söka i Cydia. .

Mr EmCom
    Member
    Post count: 361

@klon 38047 wrote:

Nej det duger inte ..
    Nåväl, alla trådar jag har hittat är det fler människor som upplever problem..
    De tar även upp om det finns möjlighet att komma till homescreen istället för kontakter när man avslutar ett samtal … finns det? nåt i cydia eller så man kan tanka?

Aja, jag ska sova men avslutar kvällen med att söka o söka i Cydia. .

Är det att du blir så rätt när det durrar till att du tappar mobilen eller vad är problemet?
    Så jobbit kan de väll inte vara 😉

QeuDee
    Member
    Post count: 463

@klon 37112 wrote:

Tja,

Nån som vet om det går att slippa både ljud och vibratorsignal om man får ett sms samtidigt som man pratar i telefon?

svara på samtalet sen sätt på ljudlöst läge 🙂 knappen på sidan

KloN
    Member

@Mr EmCom 38140 wrote:

Är det att du blir så rätt när det durrar till att du tappar mobilen eller vad är problemet?
    Så jobbit kan de väll inte vara 😉

Jo det är fruktansvärt jobbigt… Dessutom hörs det för den man pratar med..
    Nej jag har aldrig tappat den, men det är sjukt störande att prata i telefon och sen börjar den vibrera.
    Jag menar, andra inkommande samtal under tiden man pratar låter bara… den piper ju bara då..

Sen är frågan, vilken nytta gjorde ditt inlägg? Det blev ju inte så att det gav mig någon hjälp precis..
    Forumdelen heter “Problem och felsökning” och ditt svar var varken eller. Jag skulle föreslå att du inte öppnar munnen i onödan

KloN
    Member

@qeudee 38166 wrote:

svara på samtalet sen sätt på ljudlöst läge 🙂 knappen på sidan

Kanon!! Tackar… Kommer jag göra med detsamma i alla samtal!

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.