Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › skrämskydd
-
AuthorPosts
-
hejs!
har haft min ca: en vecka nu, och måste säga att man är otroligt nöjd med denna.
men, attans vad skärmen blir kladdig av allt pillande med den.
jag har tittat runt lite vadför skydd man kan använda sig av, men det finns ju en hel uppsjö av sånt.så min undran är, ni som kör med skärmskydd vilket märke kör ni med och var köpte ni det?
man är ju rädd om sin “lilla” ögonsten 😉
//lexus
@lexus 1692 wrote:
hejs!
har haft min ca: en vecka nu, och måste säga att man är otroligt nöjd med denna.
jag har tittat runt lite vadför skydd man kan använda sig av, men det finns ju en hel uppsjö av sånt.så min undran är, ni som kör med skrämskydd vilket märke kör ni med och var köpte ni det?
//lexus
Tjena!
InvisibleShield är väl det kändaste “skyddsfilmen”Men då har några lirare gjort exakt samma sak men sloopat all reklam hype och allt.. http://www.bestskinsever.com
Gratis frakt om du beställer över tre stycken, lev tid till Sverige är cirka fem dagar.
@lexus 1692 wrote:
hejs!
jag har tittat runt lite vadför skydd man kan använda sig av, men det finns ju en hel uppsjö av sånt.så min undran är, ni som kör med skrämskydd vilket märke kör ni med och var köpte ni det?
//lexus
Jag använder mig utan en liten plast lager som man sätter på skärmen som egenligen är till ipod touch men den passar precis lika bra på iphone, Finns att köpa på vilken affär som helst som säljer elektronik 🙂
Ifall du inte fick det till så rekomenderar jag dig att köpa typ ett glasögon duk så du kan putsa bort allt kletJag köpte en “skyddsfilm” som hette anti-glare eller ngt… Den syns inte flottet från fingrarna alls på! Riktigt nice! En grön förpackning var de med 2 st skyddfilmer i…
@norrin 1697 wrote:
Tjena!
InvisibleShield är väl det kändaste “skyddsfilmen”Men då har några lirare gjort exakt samma sak men sloopat all reklam hype och allt.. http://www.bestskinsever.com
Gratis frakt om du beställer över tre stycken, lev tid till Sverige är cirka fem dagar.
Den där verkar ju klart intresant.
//lexus
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.