Skumt facebook meddelande?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Skumt facebook meddelande?

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    Member
    Post count: 20

Varför får jag upp detta meddelande? Har varken nån på vänlistan som heter så och är t.om. utloggad när jag får upp detta, får endast detta i lockscreen, sedan när jag kollar på ikonen så finns inga nya meddelanden osv.

[IMG]http://djneno.com/fb.PNG[/IMG]

Kurtson
    Member
    Post count: 569

inlägget kan tagits bort innan du hann kolla

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Jag läste någonstans att den nya pushfunktionen I facebook-appen buggar och skickar ut mess till fel/random användare.

Mr Fyhr
    Member
    Post count: 482

@djneno 51942 wrote:

Varför får jag upp detta meddelande? Har varken nån på vänlistan som heter så och är t.om. utloggad när jag får upp detta, får endast detta i lockscreen, sedan när jag kollar på ikonen så finns inga nya meddelanden osv.

[IMG]http://djneno.com/fb.PNG[/IMG]

Det är ju en helvetes massa grupper som blivit kapade och ändrat till namn som man absolut inte vill vara med i. Kansk hänt något sådant som du råkat ut för. Jag var med i en grupp idag som ja gick ur som hade blivit kapad och bytt namn till vi som fick hiv på våran Thailandsresa samt så står det i aftonbladet idag med om en artikel men den hette något om pedofiler så det är mycke konstig på FB nu.

DJNeno
    Member

@kurtson 51944 wrote:

inlägget kan tagits bort innan du hann kolla

Det har hänt typ 7 ggr hittills. Push har jag redan stängt av för det suger väll en massa batteri?

Hmm ska kolla igenom mina grupper.

DJNeno
    Member

Hittade inga konstiga namnpå grupperna iaf :S

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@Mr Fyhr 51949 wrote:

Det är ju en helvetes massa grupper som blivit kapade och ändrat till namn som man absolut inte vill vara med i. Kansk hänt något sådant som du råkat ut för. Jag var med i en grupp idag som ja gick ur som hade blivit kapad och bytt namn till vi som fick hiv på våran Thailandsresa samt så står det i aftonbladet idag med om en artikel men den hette något om pedofiler så det är mycke konstig på FB nu.

FlashBack leker..

DJNeno
    Member

@h3nr11k 51954 wrote:

FlashBack leker..

Flashback? Please explain…

Freebo
    Member
    H3NR11K
    Member
    Post count: 1433
    stickaaan
    Member
    Post count: 259

Jag får med massa konstiga puschmeddelande från folk jag inte känner. På typ spanska, franska osv. Haha, hoppas det fixar sig snart 🙂

Freebo
    Member

AT&T fixes bug that logged users into random Facebook accounts — Engadget

Detta gäller säkerligen inte bara AT&T users eller folk som kör FB via Safari

DJNeno
    Member

@freebo 52439 wrote:

AT&T fixes bug that logged users into random Facebook accounts — Engadget

Detta gäller säkerligen inte bara AT&T users eller folk som kör FB via Safari

Jag loggar ju in via FB appen. Men nu har jag iaf slutat få dessa mess, stängde nu av Push på rätt ställe och utan push får jag inte dessa mess mer.

Gobbe
    Member
    Post count: 92

det har hänt mig också ett par gånger…

använder bara facebook-appen och får skumma pushar ibland.. så det är nog inte bara du!

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.