Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Skumt facebook meddelande?
-
AuthorPosts
-
Varför får jag upp detta meddelande? Har varken nån på vänlistan som heter så och är t.om. utloggad när jag får upp detta, får endast detta i lockscreen, sedan när jag kollar på ikonen så finns inga nya meddelanden osv.
[IMG]http://djneno.com/fb.PNG[/IMG]
inlägget kan tagits bort innan du hann kolla
Jag läste någonstans att den nya pushfunktionen I facebook-appen buggar och skickar ut mess till fel/random användare.
@djneno 51942 wrote:
Varför får jag upp detta meddelande? Har varken nån på vänlistan som heter så och är t.om. utloggad när jag får upp detta, får endast detta i lockscreen, sedan när jag kollar på ikonen så finns inga nya meddelanden osv.
[IMG]http://djneno.com/fb.PNG[/IMG]
Det är ju en helvetes massa grupper som blivit kapade och ändrat till namn som man absolut inte vill vara med i. Kansk hänt något sådant som du råkat ut för. Jag var med i en grupp idag som ja gick ur som hade blivit kapad och bytt namn till vi som fick hiv på våran Thailandsresa samt så står det i aftonbladet idag med om en artikel men den hette något om pedofiler så det är mycke konstig på FB nu.
Hittade inga konstiga namnpå grupperna iaf :S
@Mr Fyhr 51949 wrote:
Det är ju en helvetes massa grupper som blivit kapade och ändrat till namn som man absolut inte vill vara med i. Kansk hänt något sådant som du råkat ut för. Jag var med i en grupp idag som ja gick ur som hade blivit kapad och bytt namn till vi som fick hiv på våran Thailandsresa samt så står det i aftonbladet idag med om en artikel men den hette något om pedofiler så det är mycke konstig på FB nu.
FlashBack leker..
Jag får med massa konstiga puschmeddelande från folk jag inte känner. På typ spanska, franska osv. Haha, hoppas det fixar sig snart 🙂
AT&T fixes bug that logged users into random Facebook accounts — Engadget
Detta gäller säkerligen inte bara AT&T users eller folk som kör FB via Safari
@freebo 52439 wrote:
AT&T fixes bug that logged users into random Facebook accounts — Engadget
Detta gäller säkerligen inte bara AT&T users eller folk som kör FB via Safari
Jag loggar ju in via FB appen. Men nu har jag iaf slutat få dessa mess, stängde nu av Push på rätt ställe och utan push får jag inte dessa mess mer.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.