Skumt felmeddelande i iTunes

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Skumt felmeddelande i iTunes

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 21

Efter att ha shoppas loss lite i iTunes AppStore och skulle synca min iPhone med datorn så jag fick över programmen så kom det ett märkligt felmeddelande som jag aldrig sett tidigare:

“En del program i iTunes-biblioteket, bl.a. “Wobble”, installerades inte på iPhone-enheten “Leifs iPhone” eftersom du inte är auktoriserad för dem på den här datorn”.

Då är min fråga – vad sjutton menar iTunes med detta kryptiska meddelande? Jag har bara en iPhone och har alltid syncat dem med denna datorn… 😡

steffe
    Member
    Post count: 2452

Verkligt skumt,prova att synka igen.

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Jag har (hade) samma problem 😉 För mig var det 7 program som inte ville, 6 av dem ville jag ändå inte ha kvar (tog bort dem) och den sista köpte jag om i AppStore på iPhonen. Även fast den kostade 7kr från början fick jag den gratis andra gången, jag hade ju köpt den tidigare 😉 Men varför detta kommer vet jag inte, inte ens en återställning funkade för mig :confused:

Btw, kolla här 😉

Savageboy
    Member
    Post count: 21

Syncat om och startat om både dator och telefon utan resultat. Nu har jag lagt in programmen manuellt via AppStore i min iPhone, och det fungerade ju smärtfritt. Men det är ju så mkt smidigare att kunna surfa runt på AppStore i iTunes.

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Mjo, men var det alla apps du köpte? För isåfall är nog inte din dator auktoriserad… För mig var det bara 10% som inte gick 😉

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.