Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Skumt meddelande…
-
AuthorPosts
-
Det känns väl lite tråkigt att skapa en helt ny tråd för detta, men men…
Jag har uppgraderat min iPhone till 2.2.1 (BB 02.28.00) och när jag ska synka apps så får jag ett meddelande där det står:
“En del program i iTunes-biblioteket, bl.a. “Sol Free”, installerades inte på iPhone-enheten “Brynolf Brunstgnägg” eftersom du inte är auktoriserad för dem på den här datorn”
Det är 7 program som inte kommer till iPhonen, alla gratis. Men det skumma är ju då det att den är auktoriserad… Hur jag än gör så funkar det inte… Nåt tips? 🙁
Laddar ner dem via appstore i telefonen 🙂 Kan vara bra med enstaka program.. Har ingen aning annars 🙁
Laddar ner dem via appstore i telefonen 🙂 Kan vara bra med enstaka program.. Har ingen aning annars 🙁
iTunes -> Affär / Avancerat – Auktorisera bla bla
iTunes -> Affär / Avancerat – Auktorisera bla bla
@mekke 24068 wrote:
Jag har uppgraderat min iPhone till 2.2.1 (BB 02.28.00) och när jag ska synka apps så får jag ett meddelande där det står:
“En del program i iTunes-biblioteket, bl.a. “Sol Free”, installerades inte på iPhone-enheten “Brynolf Brunstgnägg” eftersom du inte är auktoriserad för dem på den här datorn”
Det är 7 program som inte kommer till iPhonen, alla gratis. Men det skumma är ju då det att den är auktoriserad… Hur jag än gör så funkar det inte… Nåt tips? 🙁
Det rapporteras även att 2.2.1 kan skapa problem vid synkning med iTunes.
Kanske en bugg med tanke på att du har 2.2.1?
@mekke 24068 wrote:
Det rapporteras även att 2.2.1 kan skapa problem vid synkning med iTunes.
Kanske en bugg med tanke på att du har 2.2.1?
Eller så gör du bara som generuss säger ^^
fick samma felmeddelande för ett tag sen, även fast datorn var auktoriserad, då auktoriserade jag igen å fick upp meddelandet “denna dator är redan auktoriserad” och sen funkade det att föra över appsen =)Jo, men det har jag gjort tre gånger nu 🙁
de e väl bara göra allt grundläggande, starta om mobilen, datorn, etc etc “/
maila Apple å se va fasen dem gör?^^
testa å ladda ner ngt nytt från AppStore för då får du ju skriva in kontouppgifter i telefonen, så då vet ju telefonen om vilket konto du tillhör, sen så kanske dator å iphonen fattar att båda har samma konto å synkar?^^har samma problem och har gått igenom alla felsökningsstegen som jag kunnat hitta för det – grundligt…
Någon som kommit på en lösning… Mekke har det löst sig??
Ladda ner en gratis app i itunes och se vad som händer, funkade för mig iaf 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.