Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Skydd till iphone4
-
AuthorPosts
-
Tja alla tänkte höra om nån vet nåt skydd/fodral som e bra till dammiga/grusiga miljöer har lite problem med det på jobbet och nu vill jag inte sabba nya pärlan (iphone4) + att det sitter bra och inte glappar tack på förhand
@enduro 72976 wrote:
Tja alla tänkte höra om nån vet nåt skydd/fodral som e bra till dammiga/grusiga miljöer har lite problem med det på jobbet och nu vill jag inte sabba nya pärlan (iphone4) + att det sitter bra och inte glappar tack på förhand
iPhonebutiken har ju några alternativ 🙂
Själv har jag beställt Case-Mate Gelli – Blue (iPhone 4) – iPhonebutiken.se . Har dock inte fått min iPhone 4 ännu så kan inte tala om hur det är, men det ska vara slimmat och mina kompisar har samma variant fast till 3Gs och det sitter riktigt bra!
På onoff finns helt ok skydd i ett halvhårt material som kallas TPU. Hårdare än silikon, mjukare än plast. Bra mot repor och lättare stötar.
Damm å annat är det svårare att skydda sig mot. Googla OtterBox!
@zike 72999 wrote:
På onoff finns helt ok skydd i ett halvhårt material som kallas TPU. Hårdare än silikon, mjukare än plast. Bra mot repor och lättare stötar.
Damm å annat är det svårare att skydda sig mot. Googla OtterBox!
Appel ger ut gratis skydd till Iphone 4.
ladda ner appen Iphone 4 case för att kunna beställa ett..
Kaptenx.se har en del till 4 med
Jag har redan beställt ett av Apple. Men jag gillar att ha några olika att välja på. Olika material, stilar, skyddsnivå osv.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.