Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Skydd
-
AuthorPosts
-
Hej. Nu när man har fått sin dyrgrip vill man ju gärna skydda den men inte med en tjock och ful plasthylsa. Macbutiken i Sthlm rekommenderade invisible shield, en plastfilm som man täcker luren med. Klockren enl dom. Är det någon som har provat och har en åsikt?
hils
jkrJa, jag har testat. Baksidan fick jag knappt på och när den väl var på blev den bubblig och smutsig. Så baksidan tycker jag ej är bra. Dock tycker jag framsidan klarar sig bra men nu använder jag endast en leather pouch.
Ja, jag har testat. Baksidan fick jag knappt på och när den väl var på blev den bubblig och smutsig. Så baksidan tycker jag ej är bra. Dock tycker jag framsidan klarar sig bra men nu använder jag endast en leather pouch.
Ja, jag har testat. Baksidan fick jag knappt på och när den väl var på blev den bubblig och smutsig. Så baksidan tycker jag ej är bra. Dock tycker jag framsidan klarar sig bra men nu använder jag endast en leather pouch.
Jag köpte min på Mac butiken också men den funkar jätte bra och sitter precis som det ska bara om man e lite någran och gör allt i rätt ordning så ska det gå felfritt.
Jag använder själv invisible shield och är 110% nöjd. Så jag rekomenderar dej ocksåJag köpte min på Mac butiken också men den funkar jätte bra och sitter precis som det ska bara om man e lite någran och gör allt i rätt ordning så ska det gå felfritt.
Jag använder själv invisible shield och är 110% nöjd. Så jag rekomenderar dej ocksåJag köpte min på Mac butiken också men den funkar jätte bra och sitter precis som det ska bara om man e lite någran och gör allt i rätt ordning så ska det gå felfritt.
Jag använder själv invisible shield och är 110% nöjd. Så jag rekomenderar dej ocksåIS är grymt =) , men det finns en gigantisk tråd om Invisible shield här i forumet …
IS är grymt =) , men det finns en gigantisk tråd om Invisible shield här i forumet …
IS är grymt =) , men det finns en gigantisk tråd om Invisible shield här i forumet …
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.